shaba Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 zou het niet vet zijn als de nieuwe omgeving in Canada is of zo als je hoor vliegt dat je dan in de sneeuw terecht komt of zo sneeuwscooters sneeuwschuivers skien sleen lijkt me echt vet Reageren
bigG Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 mij ook wel of een groot oerwoud Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 mij ook wel of een groot oerwoud zit al in SA maar een drukke stad zou er eens inmoeten zitten met veel chaos Reageren
bigG Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 bdoel oerwoud geen bos met veel tropische bomen en heel dicht bebost Reageren
Jowx Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 er moet zeker weer een strand in komen. maar dit keer met echte strandfeesten en evenementen. bv. met waterscooters races houden, tentjes waar je eten kan halen enz... Reageren
MrKooKie Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Het lijkt mij ook wel vet als je gewoon een klein rustig dorpje zou moeten terroriseren. Reageren
DEF Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 skien en boorden zou wel leuk zijn Reageren
Fleshreaper Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 of gewoon in plaats van de schurk te zijn nu bij de MP horen ofzo dat je op een rand van een helicopter zit etc etc in de boeien slaan gevangenis bewaken of is dat nou een zeer slecht id van mij Reageren
The Outlaw Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 de bergen lijken miij wel leuk net zoals een omgeving van de Rocky mountains in Colerado Aspen echt heel leuk lijkt dat mij kun je ook gaan free fallen enzo ik zou dat heel tof vinden Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Zo een heel dicht oerwoud lijkt me niks. Dan kan je er niet eens doorheen en heb je er ook niks aan :lol: Reageren
Little Mister Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Ik zou willen dat het een tropisch gebied is zeker met stranden die wel heel lang zijn. En een heel groot bos lijkt me ook wel leuk. B) Reageren
.Levi. Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Ja tropisch gebied lijkt mij onwijs gaaf, en dat je dan bv met een kano naar een eiland moet varen en daar hele andere stammen onmoet. :lol: Beetje mooi landschap, strand moet ook meer uitgebreid worden. Stad moet met grotere gebouwen en dan meer van die achterwijkjes. Mooie grote bergen in de verte zou ik ook wel willen hebben met op de topjes sneeuw, en dan verschillende dorpjes daar in het midden waar je ook wel eens een missie voor zou moeten/kunnen gaan doen. Reageren
bigG Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Ja tropisch gebied lijkt mij onwijs gaaf, en dat je dan bv met een kano naar een eiland moet varen en daar hele andere stammen onmoet. :lol: big smoke in een hawai rokje ontopic: een canyon!!! niet zoeen als in sa maar gwoon een hele lange lijn met dichte bergen (dus dat het een berg en dat je egt naar het andere eind moer rijden om eruit te komen) die lekr verlaten is zodat je er met de moter doorheen kan schuren Reageren
Bollino Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Groote bergen om overheen te crossen en sneeuw skieen boarden sleeen en sneeuwscooteren natuurlijk Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Mij zou het ook wel vet lijken als gta een keer in Europa afspeeld. Een grote stad zoals parijs, Madrid, Berlijn. Maar dan ook met veel variatie in omgeving. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.