SNOOP-DOGG Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 mij lijkt het leuk als gta een gta versie in nederland maakt bijv gta dutch Reageren
Jowx Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) op WCTR hoor je in een programma: ''the next time we talk about Amsterdam, Marocco....'' misschien een stille aanwijzing? :rolleyes: Want ik las dat er in Vice City op de radio iets over San Andreas werd gezegd greetz! jowx Bewerkt: 29 juni 2005 door jowx Reageren
Time Fighter Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Ik wi ldat je 2 verschillende werelden hebt, 1 met sneeuw en 1 zonder. Reageren
bigG Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 op WCTR hoor je in een programma:''the next time we talk about Amsterdam, Marocco....'' misschien een stille aanwijzing? goed gevonden zal er ook is naar luisteren hoelaat is dat ongeveer want ik ga niet de hele dag naar wctr luisteren Reageren
Jowx Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 op WCTR hoor je in een programma:''the next time we talk about Amsterdam, Marocco....'' misschien een stille aanwijzing? goed gevonden zal er ook is naar luisteren hoelaat is dat ongeveer want ik ga niet de hele dag naar wctr luisteren het is vollgens mij het programma: ''the wild traveler''. (kan ook fout zijn) sorry, Ik heb niet op de tijd gelet Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 Zo een heel dicht oerwoud lijkt me niks.Dan kan je er niet eens doorheen en heb je er ook niks aan :lol: nou, dan moeten ze maar een groot kapmes bij de wapens steken waarmee je takken kan afhakken! oerwoud is wel leuk; lekker met een Patriot er doorheen crossen :lol: O, ja en inboorlingen met pijl en boog hahahaha :lol: :lol: Reageren
CiviC Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 zou het niet vet zijn als de nieuwe omgeving in Canada is of zo als je hoor vliegt dat je dan in de sneeuw terecht komt of zosneeuwscooters sneeuwschuivers skien sleen lijkt me echt vet gta san andreas is ook al een cool spel duss word de volgende alleen maar cooler was bij vicy city ook Reageren
BlackD Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 of dat er een zepelin in komt lijkt me ook gaaf en bungee jumping en een bioscoop en theather kopot schieten of dat er nu ook andere dieven zijn die huizen roven en de stad terroriseren dit lijkt me echt gaaf Reageren
bigG Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 dat heeft nix met de omgeving te maken Reageren
Damos Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 dat de stad vol is met chaos en dat het ook een keer gaat sneeuwen :rolleyes: Reageren
Juju Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 of dat er eens een keer een tornado komt of zo Reageren
Cool Hand Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Ik hoop dat de steden wat grooter worden, ook een gedeelte komt dat oerwoud is ofzo... of echt van die hele lange wegen in die je in Amerika hebt... Dus zegmaar in SA een kwartier rijden ofzo, want na hooguit 5 minuten ben je alweer ergens waar een huis te vinden is... Reageren
Pitbull Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) ofwel een tropisch gebied ofwel een sneeuwgebied waar je kunt snowboarden Bewerkt: 3 augustus 2005 door Pitbull Reageren
Freestyle Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Een meer exotische omgeving lijkt me wel leuk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.