Jon-asses Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 ja zo een tropisch gebied waar dat je coktails kunt drinke en met waterscooterraces en strandlopen,...! greetz jon-asses Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 ja zo een tropisch gebied waar dat je coktails kunt drinke en met waterscooterraces en strandlopen,...! greetz jon-asses wat heb je aan coktails drinken, hij moet bier drinken en dan word hij na een 8tal biertjes dronken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frank05 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2005 een jungle lijkt me wel leuk een tropisch eiland natuurlijk ook he en een hele grote stad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2005 Mij lijkt het heel gaaf om gewoon een ouderwets dorpje te hebben waar dan nix qua wapens te vinden is en het enkel gaat om mensen op heel gruwelijke wijzen te vermoorden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
s.e.v.a.n. Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2005 Van alles wel een beetje een ding wat ik wel geinig zou vinden is een stad met allemaal Riots enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2005 gwn net zoiets als New York ofzo met al die wijken Compton lijkt me opzig ook wel cool met de bloods en de crips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennart91 Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Een grote corrupte stad met daar omheen kleine plaatjes en natuur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikkeman Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 het zouw deze keer zich gewoon in nederland moeten afspelen compleet met de wallen en dan moet je volendam teroriseren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
job+thom Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2005 -meerdere groten steden -woestein -platteland -racebaan of zo iets -hoge berg -eilanden met veel water er tussen. met veerboten er tussen -viegvelden meer dan 3 -in europa ? ned met de wadden als eilanden dan wel iets groter -groter dan sa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 Mij lijkt me ten eerste 6 grote steden het mooist. Ten tweede een groot landschap met 50 dorpjes warin Bergen en Heuvels zitte met op die bergen witte toppen waar je kan snowboarden etc. Dan lijkt het me ook zeer mooi een diepe ondergrondse bunker te hebben een soort geheime militaire basis zoals in SA alleen ondergronds onder de berg dus en veel complexer en groter. En als laatste ook een mooie stranddorp/stad aan de zee waar je naar een eiland kan varen waar minimaal 3 dorpjes zijn en je er via een klein vliegveldje ook heen kan vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 Dat je zelf een beroep mocht kiezen bijv. Autoverkoper, manager van een elektronica bedrijf, politieagent. Dat is pas vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2005 weer het zoveelste topic over dit onderwerp.. naja goed.. ik hoop dat er in de volgende nog iets drukeren steden ziten ja, met meer woklen krabbers,, zp iets als new york lijkt me vet.. en een iets dikker oerwoud zou ook leuk zijn,,, en meschien zo iets dat het 30 minuten duurt voordat je aan de anderen kant van het elvel bent, dta lijkt me ook lol... en meer gebouwen waar je in kan..... maar naja,, ofdat er nou allemaal komt, neej ik denk het niet, ik verwacht een level zo groot als sa, met meer van die extra misies, zoals moter en auto dealer (net zo als in lcs) ..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gidio Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2005 ik vind dat het een grote stad een beetje woestijn maar wel met sanstorms en misschien een stukje bergen met sneeuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) Ik wil dat ze Nijmegen gaan maken Bewerkt: 13 december 2005 door Blaster27 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2005 geberg achtig gebied met meer meren steden op een top van een berg boedereien in het dal. dieren zoals koeien en varkens. en met winter en zomer en dat je de datum kunt aflezen dd/mm (jaar hoeft niet) alle auto's nieuw geen enkele auto uit de vorige reeks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.