BoDyLoTioN Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Zou iemand mij een link kunnen sturen met een werkende geld trainer voor NFS Carbon? Ik heb de Career Mode al volleedig uitgespeeld (zo moeilijk is dat niet) en voorzichtig aan gedaan met geld spenderen, toch zit ik maar op de 908.000 en voor een van de reward cards is 1.000.000 nodig. Voor een race die ik nu over doe krijg ik maximaal 700 dus moet ik minimaal zo'n 130 races gaan doen voor dat ik dus de 1 miljoen bereik. Iemand een suggestie? Mvg Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Dit trainer is een savegame-editor, dus je kan ermee knoeien. Zoals alle auto's verkrijgbaar, alle kaarten vrijgespeeld (etc). Je kan natuurlijk ook het geld dat je momentel hebt bewerken. Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Thnx! Dat is wat ik zocht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.