Jump to content

Mods ?


Rickyboy30

Recommended Posts

Hey,

Ik had gehoord/gelezen dat je met mods geen multiplayer meer kan spelen.

Als dit waar is, wat voor mods laat hij dan wel toe ? Model/texture mods ?

Alvast bedankt,

later.

Sorry voor de dubbelpost en bumb.

Maar ik zou graag willen modden, is er iemand bereid om mijn vraag te kunnen beantwoorden ?

>>> Door Hanneswasco: Een bump na enkele uren is veel te vroeg. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Het klopt idd dat je met bepaalde mods niet online kunt. Met de laatste patch kun je zelfs geen ASI mods gebruiken.

Wat wel kan:

  • Texture mods
  • Auto mods

Wat niet kan:

  • Handling mods
  • Wapen mods
  • ASI mods

Maar FileCheckFix van Alexander Blade omzeilt dit. Deze kun je hier downloaden. Hiermee kun je gewoon weer alles veranderen. ;)

Deze FileCheckFix werkt overigens niet met de GTA IV crack van Razor1911.

En je hebt hier natuurlijk ook weer een ASI loader voor nodig, en de nieuwste scripthook.

.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Het klopt idd dat je met bepaalde mods niet online kunt. Met de laatste patch kun je zelfs geen ASI mods gebruiken.

Wat wel kan:

  • Texture mods
  • Auto mods

Wat niet kan:

  • Handling mods
  • Wapen mods
  • ASI mods

Maar FileCheckFix van Alexander Blade omzeilt dit. Deze kun je hier downloaden. Hiermee kun je gewoon weer alles veranderen. ;)

Je hebt hier wel weer een ASI loader voor nodig, en de nieuwste scripthook.

Wacht, die FileCheckFix is een .Asi bestand. en jij zegt net dat die niet meer werkt op MP. hoe zit dat dan ? lol

het enige wat ik graag wil is Car mods, moet ik daarvoor gewoon ff die Filelist.pak patchen ? En dan kan ik ook gewoon weer op multiplayer ?

Of kan je al standaard de auto textures/models veranderen ?

Bewerkt: door Rickyboy30
Link to comment
Delen op andere websites

FileCheckFix is een uitzondering. Het infiltreert GTAIV.exe voordat het spel wordt gelanceerd.

Ohkee, dus met de FileCheckFix kan ik alleen nog Auto's en textures installeren ?

Link to comment
Delen op andere websites

FileCheckFix is een uitzondering. Het infiltreert GTAIV.exe voordat het spel wordt gelanceerd.

Ohkee, dus met de FileCheckFix kan ik alleen nog Auto's en textures installeren ?

Nee, auto's en textures kun je sowieso installeren.

Maar nu kun je ook scripts installeren zoals trainers... ;)

.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

FileCheckFix is een uitzondering. Het infiltreert GTAIV.exe voordat het spel wordt gelanceerd.

Ohkee, dus met de FileCheckFix kan ik alleen nog Auto's en textures installeren ?

Nee, auto's en textures kun je sowieso installeren.

Maar nu kun je ook scripts installeren zoals trainers... ;)

.

Ow fail,

Dus nog 1x voor de zekerheid: Auto's & Textures kan je ALTIJD al installeren zonder enige bestanden te veranderen ( Dus filelist zooi ) ?

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de late reactie, maar ja dat kan idd zonder enige modificatie van de filelist.pak of iets dergelijks.

Heb het al gemod enzo ;)

Maar 1 ding, het handling.cfg bestandje kan je toch niet modden ? Want bij sommige mods willen ze dat je die veranderd, maar daar ben ik nog niet zeker van of die wel mag.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de late reactie, maar ja dat kan idd zonder enige modificatie van de filelist.pak of iets dergelijks.

Heb het al gemod enzo ;)

Maar 1 ding, het handling.cfg bestandje kan je toch niet modden ? Want bij sommige mods willen ze dat je die veranderd, maar daar ben ik nog niet zeker van of die wel mag.

Handling.dat wordt niet ondersteund.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de late reactie, maar ja dat kan idd zonder enige modificatie van de filelist.pak of iets dergelijks.

Heb het al gemod enzo ;)

Maar 1 ding, het handling.cfg bestandje kan je toch niet modden ? Want bij sommige mods willen ze dat je die veranderd, maar daar ben ik nog niet zeker van of die wel mag.

Handling.dat wordt niet ondersteund.

Ik dacht dat je het wel kon veranderen. ;) Maak wel een backup aan, voor het geval je fouten maakt. Want die maakt je heel snel in die tekstuele chaos.

En als het toch niet kan, dan zet je de backup weer terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Er mag geen hulp geboden worden ivm IV MP modding, hoe onschuldig de vorm van modding ook is.

Dat dacht ik ook, Je mag volgens mij wel mods gebruiken, maar geen mods die jou in je voordeel brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er mag geen hulp geboden worden ivm IV MP modding, hoe onschuldig de vorm van modding ook is.

Dat dacht ik ook, Je mag volgens mij wel mods gebruiken, maar geen mods die jou in je voordeel brengen.

géén enkele vorm van MP modding wordt hier gerespecteerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Er mag geen hulp geboden worden ivm IV MP modding, hoe onschuldig de vorm van modding ook is.

  1. Jij bent geen mod/admin
  2. Wie zegt dat dit in de forumregels staat? Er staan nergens moddingregels voor GTA IV en al helemaal niet over multiplayer op GTAForum.nl

    Er mag geen hulp geboden worden ivm IV MP modding, hoe onschuldig de vorm van modding ook is.
    Dat dacht ik ook, Je mag volgens mij wel mods gebruiken, maar geen mods die jou in je voordeel brengen.
    géén enkele vorm van MP modding wordt hier gerespecteerd.
  3. Jij weet helemaal niet of dit gerespecteerd wordt of niet

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...