Jump to content

Jimmy "The Rev" Sullivan overleden

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Gisteren is Jimmy "The Rev" Sullivan (10 februari 1981), beter bekend als de drummer dan de Amerikaanse metalband Avenged Sevenfold, overleden.

Hij werd rond 13.00 uur dood gevonden in zijn huis in Huntington Beach. Hij is 28 jaar geworden. Ondanks zijn leeftijd is hij volgens onderzoekers aan een natuurlijke oorzaak gestorven. De exacte oorzaak wordt nog onderzocht. Hij is na Micheal Jackson, Patrick Swayze en Brittany Murphy al de 4e celebrity die tragisch aan zijn einde is gekomen.

057bb318.jpg

Avenged Sevenfold is niet zo heel bekend onder het grote publiek, maar als je een beetje beter bekend bent onder de alternatievere bands heb je er bijna zeker wel van gehoord.

RIP The Reverend Tholomew Plague

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

"Hendrik Johan van Padendam is vandaag aan een tragisch eind gekomen toen hij over z'n stukje zeep struikelde in de douche, waarom dit in de krant staat weet niemand, het kan niemand wat interesseren"

Jezus wat een non-nieuws.. Niemand kent die hele gozer..

Geplaatst:

En weer iemand dood.. Is dit een topic waard? Er sterven dagelijks mensen, ongetwijfeld ook uit bands, moet daar dan iedere keer een topic over?

Geplaatst:

Mania-92. Dit bericht is juist neergezet voor de fans. Als jij een fan van iemand bent en die sterft en iemand zet een bericht daarvan hier op het forum, jij gaat het dan toch ook niet leuk vinden als iemand zegt. Nou en, Non interresant nieuws.

Ik vind het best wel jammer. Ik vind hun muziek altijd wel goed. Best wel jammer dat er een paar goeie mensen dit jaar zijn overleden. :(

Geplaatst:

Dagelijks sterven mensen, ja, maar zo vaak komt het niet voor dat iemand van een (redelijk) bekende band dood gaat (en dan ook nog op jonge leeftijd). Als je hem niet kent dan kijk je toch gewoon niet in het topic... niemand dwingt je ertoe. Laat dit dus voor de mensen die de band wel kennen i.p.v. eventjes de boel te komen volspammen met gezeur.

Geplaatst:

Volspammen met gezeur? Ho es ff, ik mag toch wel de mening uiten dat deze gast geen cent meer waard is dan Johan van Berlo? Jaja, hij was jong enzovoorts, je moest eens weten hoeveel Afrikaanse kindertjes er vandaag overleden zijn, maar daar zie ik geen topic over. Kom op zeg weer een gozer uit een gemiddelde band dood, niet topic waardig lijkt me.

Geplaatst: (bewerkt)

Gezeur ja. In een topic bedoeld ter nagedachtenis van een man die in een goede band speelde gaan jullie je beklagen over het feit dat er veel 'doden die niemand kent'-topics zijn. "Ik ken de man niet dus daarom is het onzin". Prima, je mag de mening hebben, maar kun je dan niet de neiging onderdrukken om er op die manier op te reageren? Als je het toch zo irritant vind lees je er toch gewoon overheen? Het is zijn maar twee regeltjes in de topiclijst.

Ik kan me ook wel eens storen aan een bepaald type topic maar dat negeer ik ook gewoon.

En nu ontopic. PM maar voor verdere correspondentie.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

"Ik ken de man niet dus daarom is het onzin"? Jij geeft zelf in de OP aan dat het gros van de wereldbevolking nog nooit van deze knul heeft gehoord! Waar dankt hij deze eer aan? Er sterven dagelijks mensen die leuke dingen hebben gedaan, daar komt toch ook niet allemaal een topic over?

Geplaatst:

Nooit beweerd MoordenaarNul86. Bij de mainstream is het niet bekend, en dat zijn de mensen die over het algemeen niet verder komen dan de top 40 luisteren en die denken dat Slipknot het toppunt van keiharde metal is (no offence @ eventuele fans). Maar niet alle mensen luisteren naar mainstream muziek en die mensen kennen de heer Sullivan waarschijnlijk wel. Als je niet bij die groep hoort, ken je hem dus waarschijnlijk niet en is dit topic ook niet voor jou bedoeld om op te reageren. Natuurlijk mag je dat wel, daar heb je het volste recht op, maar ondertussen ben je wel offtopic gegaan al voor de derde keer dus ik verzoek jou en iedereen die denkt ook offtopic te moeten gaan om mij maar via PB te bereiken of een klaagtopic te openen waarin jullie kunnen zeuren hoe kut het is dat mensen een topic over een drummer openen op de beeld/geluid sectie van dit forum.

Geplaatst:
Ondanks zijn leeftijd is hij volgens onderzoekers aan een natuurlijke oorzaak gestorven. De exacte oorzaak wordt nog onderzocht. Hij is na Micheal Jackson, Patrick Swayze en Brittany Murphy al de 4e celebrity die tragisch aan zijn einde is gekomen.

Valt een natuurlijke dood ook onder een tragisch einde?Of is dat alleen weggelegd voor "celebraties"?

Wat betreft 't topic op zich. Het is inderdaad zo dat er veel topics over overleden personen zijn op het forum. Daar waar er wel meer topics zijn die niet zo gek veel nut hebben, zie ik niet in waarom men hier zo druk over maakt. Als je de persoon in kwestie niet kent, dan negeer je toch gewoon het topic? Als er leden zijn die hem wel kennen dan kunnen ze hier hun zegje doen, of je kunt lekker een post bij je postcount krijgen door even gemakkelijk een R.I.P. boodschap neer te zetten.. Kortom, waar maak je je druk om. Ergens begrijp ik de ergernis en vind ik de protestactie wel geslaagd, maar ik snap niet waarom jullie er zo'n groot issue van maken. Zo erg is het nou ook weer niet, en mocht het echt de spuigaten uitlopen dan ramt de crew die topics zelf wel dicht..

Nu weer ontopic, reageren op dit bericht kan per PB. Offtopics reacties worden vanaf dit punt zonder verdere boodschap verwijderd.

[Edit] R.I.P. btw.. :engel:

Geplaatst:

Nooit beweerd MoordenaarNul86. Bij de mainstream is het niet bekend, en dat zijn de mensen die over het algemeen niet verder komen dan de top 40 luisteren en die denken dat Slipknot het toppunt van keiharde metal is (no offence @ eventuele fans).

De mainstream schijnt in de meerderheid te zijn.. toch het gros dus.

Maar niet alle mensen luisteren naar mainstream muziek en die mensen kennen de heer Sullivan waarschijnlijk wel. Als je niet bij die groep hoort, ken je hem dus waarschijnlijk niet en is dit topic ook niet voor jou bedoeld om op te reageren.

Dat is grappig. Ik behoor tot de doelgroep: ik luister rock, metal en alternative zooi, weet dat slipknot het middelpunt is van commercialiteit en niet van metal en toch heb ik nog nooit van deze knul gehoord!

Natuurlijk mag je dat wel, daar heb je het volste recht op, maar ondertussen ben je wel offtopic gegaan al voor de derde keer dus ik verzoek jou en iedereen die denkt ook offtopic te moeten gaan om mij maar via PB te bereiken of een klaagtopic te openen waarin jullie kunnen zeuren hoe kut het is dat mensen een topic over een drummer openen op de beeld/geluid sectie van dit forum.

Waarvan akte.

Geplaatst:
Ondanks zijn leeftijd is hij volgens onderzoekers aan een natuurlijke oorzaak gestorven. De exacte oorzaak wordt nog onderzocht. Hij is na Micheal Jackson, Patrick Swayze en Brittany Murphy al de 4e celebrity die tragisch aan zijn einde is gekomen.

Valt een natuurlijke dood ook onder een tragisch einde?Of is dat alleen weggelegd voor "celebraties"?

Sowieso omdat ie maar 28 jaar is geworden.
Geplaatst:

In die zin is elke dood in principe "Tragisch".. Hij is idd jong gestorven, maar om nou te zeggen dat hij tragisch aan zijn einde gekomen is. Het is niet zo dat hij door een trein overhoop gereden is ofzo, een natuurlijke dood is imho niet tragisch..

Wat betreft 't topic op zich. Het is inderdaad zo dat er veel topics over overleden personen zijn op het forum. Daar waar er wel meer topics zijn die niet zo gek veel nut hebben, zie ik niet in waarom men hier zo druk over maakt. Als je de persoon in kwestie niet kent, dan negeer je toch gewoon het topic? Als er leden zijn die hem wel kennen dan kunnen ze hier hun zegje doen, of je kunt lekker een post bij je postcount krijgen door even gemakkelijk een R.I.P. boodschap neer te zetten.. Kortom, waar maak je je druk om. Ergens begrijp ik de ergernis en vind ik de protestactie wel geslaagd, maar ik snap niet waarom jullie er zo'n groot issue van maken. Zo erg is het nou ook weer niet, en mocht het echt de spuigaten uitlopen dan ramt de crew die topics zelf wel dicht..

Nu weer ontopic, reageren op dit bericht kan per PB. Offtopics reacties worden vanaf dit punt zonder verdere boodschap verwijderd.

Nogmaals dit bericht aangezien Killerzero86 al aan het posten was op het moment van het plaatsen..

Geplaatst:

"Hendrik Johan van Padendam is vandaag aan een tragisch eind gekomen toen hij over z'n stukje zeep struikelde in de douche, waarom dit in de krant staat weet niemand, het kan niemand wat interesseren"

Jezus wat een non-nieuws.. Niemand kent die hele gozer..

O nee!? Kent niemand die gozer? Kom op zeg, ik vind het anders wel tragisch nieuws! 28 Jaar, zo jong! Het was een goede drummer!

R.I.P!

Geplaatst:

In die zin is elke dood in principe "Tragisch".. Hij is idd jong gestorven, maar om nou te zeggen dat hij tragisch aan zijn einde gekomen is. Het is niet zo dat hij door een trein overhoop gereden is ofzo, een natuurlijke dood is imho niet tragisch..

Tragisch in de zin van "zeer jong gestorven". En natuurlijke dood is slechts een juridisch begrip op een afscheiding te maken tussen doodsoorzaken door drank/drugs/geweld/ongelukken en overige doodsoorzaken (een hartaanval is ook een natuurlijke dood en kan door iemand als tragisch worden opgevat).

Maarja dit topic is ook niet bedoeld om de definities van natuurlijke dood en tragisch te beredeneren :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...