payat Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 ik heb teveel opgezocht en ik dacht zal het eens vragen aan de mensen die er veel van weten dus hoe open ik de poorten die nodig zijn om age of mythology online te kunnen spelen? mijn router is CIA6720NB/18 philips belgacom en staat dus niet in de lijst van portforwarding.com kan iemand mij hiermee helpen? Reageren
iefen Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 192.168.1.1 ga daar naar toe en dan zoek je ergens iets met forward en daar voer je de poort in van age of mitholighy. athans ik moest ook naar een adres dan inloggen met admin en dan forwarding rules dan de poort in voeren mijn ip en een vinkje aanklikken en dan had ik die poort voor dat spel geopend Reageren
Ghosty Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Ga naar portforwad.com en kijk daar voor een handleiding speciaal voor jouw router. Of ga naar mijnip.nl, en haal daar je IP-adres vandaan die je vervolgens invoert in je browser (in mijn geval Firefox): Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Ga naar portforwad.com en kijk daar voor een handleiding speciaal voor jouw router.Hij zegt net dat het niet staat op portforward.com Wat ik zou doen: Ga naar http://192.168.1.1/ Voer als naam en pass in: admin Ga naar Portforwarding Voeg een poort toe Nu komt het lastige, je zult een IP adres in moeten vullen: Open de Windows Command Prompt (Uitvoeren: cmd) Typ in ipconfig /all Zoek op IPv4 Adres Het laatste getal voer je in bij het ip adres: 192.168.1.G, hierbij is G jou getal. Nu zou de poort open moeten zijn Reageren
payat Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ga naar portforwad.com en kijk daar voor een handleiding speciaal voor jouw router.Hij zegt net dat het niet staat op portforward.com Wat ik zou doen: Ga naar http://192.168.1.1/ Voer als naam en pass in: admin Ga naar Portforwarding Voeg een poort toe Nu komt het lastige, je zult een IP adres in moeten vullen: Open de Windows Command Prompt (Uitvoeren: cmd) Typ in ipconfig /all Zoek op IPv4 Adres Het laatste getal voer je in bij het ip adres: 192.168.1.G, hierbij is G jou getal. Nu zou de poort open moeten zijn wat jij zegt kan ik nu helaas niet uitproberen want ik ken de passwoord van mn router niet dus kan ik dan niet meer inloggen het staat nu automatisch ingelogd bij mij. ik heb hier een screenshot gemaakt van mijn router mss dat jullie mij zo kunnen helpen Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Wat staat er onder NAT? Reageren
payat Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Wat staat er onder NAT? NAT Route firewal SNMP UPNP Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Wat staat er onder NAT? NAT Route firewal SNMP UPNP Ik denk dat FK bedoeld of er Nat Type 1,2 of 3 staat. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 En wat staat er onder WIRELESS? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Wat staat er onder NAT? NAT Route firewal SNMP UPNP Als het goed is staan de instellingen voor poorten onder NAT of Route, dus dan moet je van beide maar even een screenshot maken. Mvg, Flitskikker Reageren
payat Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) route NAT ok ik heb het gevonden maar nu weet ik niet waat ik de ports moet invullen er staat trigger port en public port wat moet nu waar ? hier staan de ports die open moeten staan => http://support.microsoft.com/kb/331410 >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Bewerkt: 2 januari 2010 door payat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.