PrioX Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) klik Is het waar ?? Gaan de Episodes naar de PS3 .. ? Bewerkt: 30 december 2009 door PrioXCoMBo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Het is van de site van Rockstar Games, dus het lijkt mij echt. Episodes from Liberty City komt dus ook naar de PlayStation 3! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cryde Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH "We are proud to announce that both episodes experiencies -and a new one- w" Hopelijk is het wel TBoGT/TLaD niveau Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Yes !!!!!! Ik ben superblij, het is eindelijk aangekondigd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) Dan gaan de mensen van de PS3 toch met een gerust hart het nieuwe jaar in ! Naar maanden zuren(als ik dat zo mag noemen) is het dan toch zo ver Veel plezier er mee PS3-ers Bewerkt: 30 december 2009 door PrioXCoMBo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) Ik ga toch roet in het blijde nieuws gooien, het is niet de officiele website van Rockstar. Typ maar is in Google 'Rockstar' in ga naar de eerste link. Klik bovenin op 'Newswire' en je zal zien dat je een andere pagina kom. Het is gewoon een fan website die zeker netjes is nagemaakt. Bewerkt: 30 december 2009 door Rullez Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cryde Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Het is nep. GVDDDDDDD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Het is nep. GVDDDDDDD Bron? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) Ik dacht zal weer weer iets van onzin zijn, maar dit is van een echte Rockstar site en ik geloof het Ik ben echt super blij! Dit staat er ook tussen: "We are proud to announce that both episodes experiencies -and a new one- will be available for the PS3. We cannot wait people to play it" commented Dan Houser during a press conference. TLAD en TBOGT én nog een nieuwe voor de Playstation 3! Bewerkt: 30 december 2009 door Reinier93 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Als het artikel van de namaaksite waar is, zullen we over een paar dagen meer horen op de echte Rockstarwebsite. Anders zullen we nog gewoon moeten hopen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 No way. Iemand heeft gewoon 1 pagina volledig geripped van de R* website, jammer ik dacht dat het echt was. :S Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Het is nep. GVDDDDDDD Bron? Zie mijn bericht. Ik dacht zal weer weer iets van onzin zijn, maar dit is van een echte Rockstar site en ik geloof het Ik ben echt super blij! Dit staat er ook tussen: "We are proud to announce that both episodes experiencies -and a new one- will be available for the PS3. We cannot wait people to play it" commented Dan Houser during a press conference. TLAD en TBOGT én nog een nieuwe voor de Playstation 3! En jij zie ook mijn bericht. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) Ik dacht zal weer weer iets van onzin zijn, maar dit is van een echte Rockstar site en ik geloof het Ik ben echt super blij! Dit staat er ook tussen: "We are proud to announce that both episodes experiencies -and a new one- will be available for the PS3. We cannot wait people to play it" commented Dan Houser during a press conference. TLAD en TBOGT én nog een nieuwe voor de Playstation 3! Als er nog nog een Episode komt, dan heb ik morgen een PS3. Zelf heb ik me twijfels er over EDIT: Sorry jongens voor het topic, ik vind het erg jammer dat het een nep site is, ik had het de PS3-ers gegund! Bewerkt: 30 december 2009 door PrioXCoMBo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Het is nep. GVDDDDDDD Bron? Zie mijn bericht. Ik dacht zal weer weer iets van onzin zijn, maar dit is van een echte Rockstar site en ik geloof het Ik ben echt super blij! Dit staat er ook tussen: "We are proud to announce that both episodes experiencies -and a new one- will be available for the PS3. We cannot wait people to play it" commented Dan Houser during a press conference. TLAD en TBOGT én nog een nieuwe voor de Playstation 3! En jij zie ook mijn bericht. Je hebt gelijk denk ik... http://rockstargames.blogcindario.com leid je naar een heel andere website. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Ik dacht zal weer weer iets van onzin zijn, maar dit is van een echte Rockstar site en ik geloof het Ik ben echt super blij! Dit staat er ook tussen: "We are proud to announce that both episodes experiencies -and a new one- will be available for the PS3. We cannot wait people to play it" commented Dan Houser during a press conference. TLAD en TBOGT én nog een nieuwe voor de Playstation 3! Als er nog nog een Episode komt, dan heb ik morgen een PS3. Zelf heb ik me twijfels er over Het is een nep/namaak Rockstar website!!!!!!!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts