Jump to content

TBoGT naar de PS3!


PrioX

Recommended Posts

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

"We are proud to announce that both episodes experiencies -and a new one- w"

Hopelijk is het wel TBoGT/TLaD niveau :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dan gaan de mensen van de PS3 toch met een gerust hart het nieuwe jaar in !

Naar maanden zuren(als ik dat zo mag noemen) is het dan toch zo ver :puh:

Veel plezier er mee PS3-ers :tu:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga toch roet in het blijde nieuws gooien, het is niet de officiele website van Rockstar. Typ maar is in Google 'Rockstar' in ga naar de eerste link. Klik bovenin op 'Newswire' en je zal zien dat je een andere pagina kom. Het is gewoon een fan website die zeker netjes is nagemaakt.

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht zal weer weer iets van onzin zijn, maar dit is van een echte Rockstar site en ik geloof het :) Ik ben echt super blij! :)

Dit staat er ook tussen:

"We are proud to announce that both episodes experiencies -and a new one- will be available for the PS3. We cannot wait people to play it" commented Dan Houser during a press conference.

TLAD en TBOGT én nog een nieuwe voor de Playstation 3!

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

Het is nep.

GVDDDDDDD

Bron?

Zie mijn bericht.

Ik dacht zal weer weer iets van onzin zijn, maar dit is van een echte Rockstar site en ik geloof het :) Ik ben echt super blij! :)

Dit staat er ook tussen:

"We are proud to announce that both episodes experiencies -and a new one- will be available for the PS3. We cannot wait people to play it" commented Dan Houser during a press conference.

TLAD en TBOGT én nog een nieuwe voor de Playstation 3!

En jij zie ook mijn bericht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht zal weer weer iets van onzin zijn, maar dit is van een echte Rockstar site en ik geloof het :) Ik ben echt super blij! :)

Dit staat er ook tussen:

"We are proud to announce that both episodes experiencies -and a new one- will be available for the PS3. We cannot wait people to play it" commented Dan Houser during a press conference.

TLAD en TBOGT én nog een nieuwe voor de Playstation 3!

Als er nog nog een Episode komt, dan heb ik morgen een PS3.

Zelf heb ik me twijfels er over :cab:

EDIT: Sorry jongens voor het topic, ik vind het erg jammer dat het een nep site is, ik had het de PS3-ers gegund!

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Het is nep.

GVDDDDDDD

Bron?

Zie mijn bericht.

Ik dacht zal weer weer iets van onzin zijn, maar dit is van een echte Rockstar site en ik geloof het :) Ik ben echt super blij! :)

Dit staat er ook tussen:

"We are proud to announce that both episodes experiencies -and a new one- will be available for the PS3. We cannot wait people to play it" commented Dan Houser during a press conference.

TLAD en TBOGT én nog een nieuwe voor de Playstation 3!

En jij zie ook mijn bericht.

Je hebt gelijk denk ik... http://rockstargames.blogcindario.com leid je naar een heel andere website. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht zal weer weer iets van onzin zijn, maar dit is van een echte Rockstar site en ik geloof het :) Ik ben echt super blij! :)

Dit staat er ook tussen:

"We are proud to announce that both episodes experiencies -and a new one- will be available for the PS3. We cannot wait people to play it" commented Dan Houser during a press conference.

TLAD en TBOGT én nog een nieuwe voor de Playstation 3!

Als er nog nog een Episode komt, dan heb ik morgen een PS3.

Zelf heb ik me twijfels er over :cab:

Het is een nep/namaak Rockstar website!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...