dandey Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) Hallo ik heb gta iv voor de pc gekocht ook netjes geinstaleerd ik wou hem opstarten dus rockstar games social clubs krijg ik de melding RGSCLAUNCHER WERKT NIET MEER echt heel iri dat hij het niet doet want ik verveel me nu halve moord thuis hier wie kan me helpen plies hier heb je een screen wat ik zie http://www.ddplay.nl/fdf.jpg Bewerkt: 30 december 2009 door dandey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickyboy30 Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Hallo ik heb gta iv voor de pc gekocht ook netjes geinstaleerd ik wou hem opstarten dus rockstar games social clubs krijg ik de melding RGSCLAUNCHER WERKT NIET MEER echt heel iri dat hij het niet doet want ik verveel me nu halve moord thuis hier wie kan me helpen plies hier heb je een screen wat ik zie >>> Door Hanneswasco: Afbeelding uit quote verwijderd, gelieve dit in het vervolg zelf te doen.<<< http://www.ddplay.nl/fdf.jpg Jep, Probeer Rockstar Games Social Club te herinstalleren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dandey Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 dat heb ik ook al geprobeerd werkt ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 IV al opnieuw geinstalleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BillGaatjes Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 Heb Service Pack 2 voor Vista? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 gewoon RGSC als administrator uitvoeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dandey Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 Heb Service Pack 2 voor Vista? nee ik heb service pack vista 1 maar heb je 2 nodig dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.