TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Hallo een vriend van mij heest een laptop met vga uit is er een mogelijk om daar een playstation 3 op aan te sluiten want zijn tv scherm heeft heel slecht beeld dus dan wil hij dat graag op de scherm van de laptop Kan dat?? mvg TBOGG Reageren
Dieko Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Hallo een vriend van mij heest een laptop met vga uit is er een mogelijk om daar een playstation 3 op aan te sluiten want zijn tv scherm heeft heel slecht beeld dus dan wil hij dat graag op de scherm van de laptop Kan dat?? mvg TBOGG De laptop van jou vriend heeft een VGA uit toch? Daar kan dan geen beeld in. Hij kan wel een Dazzle kopen voor minder dan 50 euro. Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Heeft iemand voor mij een link waar je die kan kopen ofzo Mvg TBOGG En iedereen prettig nieuwjaar Reageren
Dieko Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Heeft iemand voor mij een link waar je die kan kopen ofzo Mvg TBOGG En iedereen prettig nieuwjaar Je kan hem bij de Mediamarkt kopen of op het internet bestellen, bijv op Bol. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.