Jump to content

gta sandreas snelheismeter

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

dit is mijn eerste post hopelijk staat alles goed

ik gaa je uitleggen hoe je een snelheidsmeter in gta sandreas kan plaatsen.

dowloud het volgende bestand zie bijlagen!

open het dan dan krijg je dit

ic73w6.jpg

en dan open je dit!

ml5o50.jpg

dan als je dat gepend hebt dan krijg je dit!

i2q4c2.jpg

ik zal zeggen laat alles staan zolijk het staat.

maar je kan je snelheismeter veranderen dat doe je zoo

14w6sy1.jpg

nu je alles hebt veranderd naar keuze doe je het volgende.

je zet sa camera hack aan dus zoo zie foto

16lci29.jpg

en dan start je uw spel !

nu stap je in een auto of een ander voortuig en je drukt op numlock 3 en dan op * nu is hij er.

als je heb weg wilt druk je op numlock 3 weer nu is die weg wil je hem dan weer terug duw je op nublock 3 en hij staat er weer

als je op V duwt heb je meer views =)

als je op END duwt verdwijnt je maneke

als je op numlock1 duwt dan kan je zelf met het beeld draaien

als je op -of+ duwt kan je in en uitzoomen

enz... er zijn nog zoo veel dingen

1jxq54.jpg

veel plezier

- ik ben niet zoo goed in hoofdleters en leestekens hopelijk kun je alles lezen =)

sacamhack.zip

Bewerkt: door dangerous_girl
Geplaatst:

Kan je ook uitleggen waar de verschillende instellingen voor zijn bij Display Settings? Je vertelt namelijk alleen dat je het één en ander kan veranderen, maar niet wat er verandert of waar het voor dient.

PS Gebruik ook een spellings-checker. ^_^

ik weet het zelf nog neit zoo goed ^^ je moet het maar uitzoeken maar ik wil gewoon laten zien hoe je de snelheismeter plaats want dat vind je niet goed op het internet :dans:

ik heb zitten zoeken en heb het er bij geplaats :clown:

Bewerkt: door dangerous_girl

Right, kan je ook niet gewoon de readme doorlezen?

En misschien de download link van het bestand er bijzetten?

Bewerkt: door Mevin
ik weet het zelf nog neit zoo goed ^^ je moet het maar uitzoeken

Een tut maken zonder dat je er zelf alles van weet. Om dan vervolgens mede te delen dat je het zelf maar moet uitzoeken. :bonk:

Edit: Heb je ook toestemming gekregen om deze modificatie hier als download aan te bieden? Zo niet, dan kan je beter alleen een link geven naar het origineel.

@ Puma: Ok, voor jou wil ik best nog wat positiefs zeggen over deze tut: mooie duidelijke afbeeldingen. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
ik weet het zelf nog neit zoo goed ^^ je moet het maar uitzoeken

Een tut maken zonder dat je er zelf alles van weet. Om dan vervolgens mede te delen dat je het zelf maar moet uitzoeken. :bonk:

Hé, niet zo negatief, da's ook een kunst namelijk :bier:.

Geplaatst:

Leuk, spijtig dat er geen uitleg in staat hoe je de camera aanpast :7 Ik kan het zelf niet gebruiken omdat het niet werkt dus kan ik ook niet testen of de uitleg klopt.

Geplaatst:

Toch wel handig, veel mensen zitten nog te klooien met de camhack. Het zou beter zijn als je het helemaal uit gaat vogelen, en dan álle functies ervan uitlegt (dus ook van de camera). Misschien als je wat kopjes in bold zet, en een beetje werkt aan je ABN, kan het een prima tutorial worden. Probeer ook geen foto's te maken van SA-MP of MTA van het resultaat, maar in single player. Dat is wat duidelijker, en brengt geen mogelijke verwarring.

@_KoE_Mzungu: Ik vind een -1 geven wel een beetje overdreven, iemand probeert een tutorial te maken in de hoop mensen te helpen, en alleen omdat het 'niet prettig leest' en er informatie ontbreekt geef je het -1? Demotiverend, en het is pas haar eerste bericht.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...