game~skater Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Je hebt wel alléén: 09AC: disable_map_icons 1 En niet 2 achter elkaar met een 1 en een 0 zoals Bierbuikje zei? Want dat was een voorbeeld om te laten zien hoe ze werken . ja, ik had die code al gevonden via de Opcode Search Tool... maar hij werkte niet. Reageren
Beagle Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 En weet je ook zeker dat hij langs de opcode komt? Reageren
game~skater Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) En weet je ook zeker dat hij langs de opcode komt? hoe bedoel je? Laat maar, die code haalt alleen de icons van de map af. Is er ook een code dat ie de icons van de radar afhaalt? Bewerkt: 2 januari 2010 door game~skater Reageren
game~skater Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Anyone? Maar misschien helpt mijn totale script: {$CLEO .CS} wait 0 :NONAME_1 wait 0 if Player.Defined($PLAYER_CHAR) else_jump @NONAME_1 04CE: $Woozie_Icon = create_icon_marker_without_sphere 46 at 2422.4146 2530.4475 21.5102 :NONAME_2 WAIT 0 if 00FE: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 2456.6582 2490.8887 21.5102 radius 15.0 15.0 15.0 else_jump @NONAME_2 03BA: clear_cars_from_cube_cornerA 2415.2507 2525.2234 21.875 cornerB 2431.1755 2535.304 21.875 :NONAME_3 Model.Load(#SULTAN) 023C: load_special_actor 'WUZIMU' as 1 // models 290-299 Model.Load(#ADMIRAL) :NONAME_4 wait 0 if and model.Available(#SULTAN) model.Available(#SPECIAL01) model.Available(#ADMIRAL) else_jump @NONAME_4 1@ = Car.Create(#SULTAN, 2422.4146, 2530.4475, 21.5102) car.Angle($1@) = 180.0 01C8: 20@ = create_actor_pedtype 290 model #SPECIAL01 in_car 1@ passenger_seat 0 :NONAME_5 wait 0 if 00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 1@ else_jump @NONAME_5 :NONAME_6 wait 0 if 01B4: set_player $PLAYER_CHAR can_move 0 0164: disable_marker $Woozie_Icon fade 1 1000 00BA: show_text_styled GXT 'DBHK1' time 500 style 2 wait 1000 02A3: enable_widescreen 1 0A48: enable_menu_access_in_widescreen_mode 1 015F: set_camera_position 2422.4028 2527.5637 22.8573 rotation 0.0 0.0 0.0 0160: set_camera_point_at 2422.541 2533.4512 21.875 mode 2 00BC: show_text_highpriority GXT 'DBHK2' time 3000 flag 1 wait 3000 00BC: show_text_highpriority GXT 'DBHK3' time 3000 flag 1 wait 3000 00BC: show_text_highpriority GXT 'DBHK4' time 3000 flag 1 wait 3000 00BC: show_text_highpriority GXT 'DBHK5' time 3000 flag 1 wait 3000 00BC: show_text_highpriority GXT 'DBHK6' time 3000 flag 1 wait 3000 00BC: show_text_highpriority GXT 'DBHK7' time 3000 flag 1 wait 3000 00BC: show_text_highpriority GXT 'DBHK8' time 3000 flag 1 wait 3000 00BC: show_text_highpriority GXT 'DBHK9' time 3000 flag 1 wait 3000 00BC: show_text_highpriority GXT 'DBHK10' time 3000 flag 1 wait 3000 00BC: show_text_highpriority GXT 'DBHK11' time 3000 flag 1 :NONAME_7 wait 0 if 02A3: enable_widescreen 0 camera.Restore player.CanMove($PLAYER_CHAR) = true 0A93: end_custom_thread Die admiraal komt trouwens later, die is nog niet gebruikt. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Wat wil je nu precies? Moeten alle icons op de radar weg? Of maar een paar? Of op de map? Overigens 2 aanmerkingen op je script. 1: :NONAME_6 wait 0 if 01B4: set_player $PLAYER_CHAR can_move 0 0164: disable_marker $Woozie_Icon Waarom staat die if daar? Wat is daarvan het hoger doel? 2: Je checkt niet of de special actor geladen is, m.b.v.: 023D: special_actor 1 loaded Reageren
game~skater Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Wat wil je nu precies? Moeten alle icons op de radar weg? Of maar een paar? Of op de map? Overigens 2 aanmerkingen op je script. 1: :NONAME_6 wait 0 if 01B4: set_player $PLAYER_CHAR can_move 0 0164: disable_marker $Woozie_Icon Waarom staat die if daar? Wat is daarvan het hoger doel? 2: Je checkt niet of de special actor geladen is, m.b.v.: 023D: special_actor 1 loaded Dat eerste puntje weet ik ook niet waarom er een if staat. Maar ik check toch of ie geladen is d.m.v. model.Available(#SPECIAL01)? en ik wil dat de rest van de missie icons weggaan, ik moet dan volgens de storyline End of the Line doen en nog eentje van Zero, dus er staan nog een S en een Z op mijn radar, die wil ik weg hebben. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Maar ik check toch of ie geladen is d.m.v. model.Available(#SPECIAL01)? OMG Lol... Gewoon overheen gelezen. Heb het overigens nog nooit zo gedaan, maar het zou best kunnen dat het gewoon zo kan. en ik wil dat de rest van de missie icons weggaan, ik moet dan volgens de storyline End of the Line doen en nog eentje van Zero, dus er staan nog een S en een Z op mijn radar, die wil ik weg hebben. Een simpele oplossing hiervoor is om de ONMISSION flag op 1 te zetten. Dus $ONMISSION = 1. Dat betekent dat je eigenlijk een missie aan het doen ben, waardoor de icons verwijderd worden en je ook niet wordt gebeld door de één of de ander. Reageren
game~skater Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 En die zet ik dus in de code op het moment dat de speler in de auto zit en die "cutscene" komt? Reageren
Beagle Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Wanneer jij wil dat je op een missie zou zitten. Een goed plekje is misschien na NONAME_2, maar het ligt er helemaal aan wanneer je wil dat het gebeurt. Reageren
game~skater Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Wanneer jij wil dat je op een missie zou zitten. Een goed plekje is misschien na NONAME_2, maar het ligt er helemaal aan wanneer je wil dat het gebeurt. Ik heb hem nou achter :NONAME_5 staan. En het ziet er wel redelijk uit. Maar weet iemand de code's voor verschillende kleuren icons? Bij die Sanny Builder Help staat alleen een gele. Bewerkt: 3 januari 2010 door game~skater Reageren
game~skater Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Ben ik weer, ik heb een vraagje over special actors. Ik kan nergens de codenamen van Salvatore Leone en Ran Fa Li vinden. Weet iemand deze code's? Reageren
Basssss Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Ben ik weer, ik heb een vraagje over special actors. Ik kan nergens de codenamen van Salvatore Leone en Ran Fa Li vinden. Weet iemand deze code's? Er is geen special actor van hun omdat ze enkel in cutscenes voorkomen. Kendle heeft ook geen echte special actor, als je haar laad ziet ze eruit als een doodnormale ped. Reageren
game~skater Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Ben ik weer, ik heb een vraagje over special actors. Ik kan nergens de codenamen van Salvatore Leone en Ran Fa Li vinden. Weet iemand deze code's? Er is geen special actor van hun omdat ze enkel in cutscenes voorkomen. Kendle heeft ook geen echte special actor, als je haar laad ziet ze eruit als een doodnormale ped. Damnit, maar in General Dilemma van de DYOM contest zat toch ook Kendl in? Reageren
Crypteq Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Kendel is zeker wel een special actor, je kan haar inladen met de naam: 'KENDL' Reageren
game~skater Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Is dat dan ook met Salvatore en Ran Fa Li? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.