Beagle Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Dit zijn alle special actors: 'ANDRE' Andre 'BBTHIN' Big Bear (thin) 'BB' Big Bear (fat) 'CAT' Catalina 'CESAR' Cesar 'COPGRL1' The naked girl 1 'COPGRL2' Girl 1 'COPGRL3' Girl 1 'CLAUDE' Claude from GTA3 'CROGRL1' The naked girl 2 'CROGRL2' Girl 2 'DWAYNE' Dwayne 'EMMET' Emmet 'FORELLI' Forelli 'JANITOR' mechanic 'JETHRO' Jethro 'JIZZY' Jizzy 'HERN' Hernandes 'GANGRL1' The naked girl 3 'GANGRL2' Girl 3 'GANGRL3' Girl 3 'GUNGRL1' The naked girl 4 'GUNGRL2' Girl 4 'GUNGRL3' Girl 4 'KENDL' Kendel 'MACCER' Maccer 'MADDOGG' Mad Dog 'MECGRL1' The naked girl 5 'MECGRL2' Girl 5 'MECGRL3' Girl 5 'NURGRL1' The naked nurse 'NURGRL2' nurse 'NURGRL2' nurse 'OGLOC' OG Loc 'PAUL' Kent Paul 'PULASKI' Pulaski 'ROSE' Ken Rosenberg 'RYDER1' Ryder (1) 'RYDER2' Ryder (2) 'RYDER3' Ryder (3) 'SINDACO' Sindaco 'SMOKE' Big Smoke 'SMOKEV' with body armour 'SUZIE' Suzie 'SWEET' Sweet 'TBONE' T Bone 'TENPEN' Tenpeni ' TORINO ' Torino 'TRUTH' righteous man 'WUZIMU' Wu Zi 'ZERO' Zero Komt uit: Sannybuilder -> Help -> inhoud -> SCM Documentation -> GTA SA -> special actors. Ik heb Salvatore en Ran Fa Li er niet tussen zien staan, misschien zijn 't gewone pedestrians? Reageren
game~skater Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Daar had ik dus ook al tussen gezocht. Dus ze zitten er niet in? Reageren
Basssss Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Kendel is zeker wel een special actor, je kan haar inladen met de naam: 'KENDL' Maar die actor ziet er toch niet zo uit? Reageren
game~skater Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Ben ik weer, Ik kreeg ineens een beetje inspiratie door MW2, dus wou ik een AC-130 mod maken. Alleen is de AC-130 een Andromada en werkt het script niet helemaal, voor dat laatste ben ik hier. // This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007 {$VERSION 3.1.0027} {$CLEO .CS} //-------------MAIN--------------- wait 0 :NONAME_1 wait 0 if Player.Defined($PLAYER_CHAR) else_jump @NONAME_1 03BC: $SPHERE1 = create_sphere_at 413.3929 2537.7031 19.1484 radius 1.0 :NONAME_2 wait 0 if 00FE: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 413.3929 2537.7031 19.1484 radius 1.0 1.0 100.0 else_jump @NONAME_2 :NONAME_3 wait 0 if Model.Load(#ANDROM) Model.Load(#MINIGUN) Model.Load(#HEATSEEK) Model.Load(#ARMY) :NONAME_4 wait 0 if and Model.Available(#ANDROM) Model.Available(#MINIGUN) model.Available(#ARMY) Model.Available(#HEATSEEK) else_jump @NONAME_4 :CUTSCENE_0 wait 0 player.CanMove($PLAYER_CHAR) = false 03BD: destroy_sphere $SPHERE1 fade 0 1000 wait 1000 02A3: enable_widescreen 1 0A48: enable_menu_access_in_widescreen_mode 1 $AC130 = Car.Create(#ANDROM, 414.6658, 2504.161, 16.5844) Car.Angle($AC130) = 90.0 $soldier1 = actor.Create(gang1, #ARMY, 429.7843, 2506.6499, 16.4844) actor.Angle($soldier1) = 356.9815 camera.SetPosition(415.7048, 2530.5278, 19.1837, 0.0, 0.0, 0.0) camera.OnPed($soldier1, 15 2) fade 1 1000 wait 1000 :cutscene_1 wait 1 05BF: AS_actor $soldier1 look_at_actor $PLAYER_ACTOR 3000 ms wait 3000 072A: put_actor $soldier1 into_car $AC130 driverseat wait 0 02A3: enable_widescreen 0 Camera.Restore Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True 0526: set_actor $soldier1 stay_in_car 1 03BC: $SPHERE2 = create_sphere_at 403.3796 2501.4519 16.4844 radius 1.0 :NONAME_5 wait 0 if 00FE: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 403.3796 2501.4519 16.4844 radius 1.0 1.0 100.0 else_jump @NONAME_5 :NONAME_6 fade 0 1000 wait 1000 01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 38 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 01B9: set_actor $PLAYER_ACTOR armed_weapon_to 500 06A7: put_actor $PLAYER_ACTOR into_turret_on_car $AC130 at_car_offset -3.0 2.0 -0.1 position 1 shooting_angle 180.0 70.0 with_weapon 38 0A2F: show_first_person_view 0 fade 1 1000 wait 1000 :NONAME_7 wait 0 0AB6: store_target_marker_coords_to 0@ 1@ 2@ // IF and SET else_jump @NONAME_7 :NONAME_8 wait 0 0089: 11@ = 2@ // (float) 11@ += 100.2 :NONAME_9 wait 0 04D2: set_plane $AC130 fly_autopilot_around_point 0@ 1@ 2@ altitude_between 125.0 and 130.0 Jump @NONAME_7 :NONAME_10 wait 0 if 0AB0: key_pressed 104 else_jump @NONAME_11 jump @heat :NONAME_11 wait 0 if 0AB0: key_pressed 98 else_jump @NONAME_7 jump @mini :heat wait 0 01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 36 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 01B9: set_actor $PLAYER_ACTOR armed_weapon_to 1 06A7: put_actor $PLAYER_ACTOR into_turret_on_car $AC130 at_car_offset -3.0 5.0 -0.1 position 1 shooting_angle 180.0 70.0 with_weapon 38 jump @NONAME_7 :mini wait 0 01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 38 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 01B9: set_actor $PLAYER_ACTOR armed_weapon_to 500 06A7: put_actor $PLAYER_ACTOR into_turret_on_car $AC130 at_car_offset -3.0 2.0 -0.1 position 1 shooting_angle 180.0 70.0 with_weapon 38 jump @NONAME_7 0A93: end_custom_thread De keys werken niet, kan iemand me helpen? Reageren
Beagle Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Zitten een paar rare dingetjes in je script, bijvoorbeeld dit: :NONAME_3 wait 0 if Model.Load(#ANDROM) Model.Load(#MINIGUN) Model.Load(#HEATSEEK) Model.Load(#ARMY) Wat doet die "if" statement daar? 01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 38 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 01B9: set_actor $PLAYER_ACTOR armed_weapon_to 500 Je geeft de actor wapen nummer 38, en daarna zet je de "armed_weapon" naar 500; wapen nummer 500 bestaat überhaupt niet. :NONAME_7 wait 0 0AB6: store_target_marker_coords_to 0@ 1@ 2@ // IF and SET else_jump @NONAME_7 Je zegt "else_jump", maar dit kan alleen in een IF statement. Je moet dus óf er een if loop van maken of de else_jump weghalen. Het is ook onmogelijk dat de keypresses werken, want het script komt daar niet. Je doet hier namelijk: :NONAME_9 wait 0 04D2: set_plane $AC130 fly_autopilot_around_point 0@ 1@ 2@ altitude_between 125.0 and 130.0 Jump @NONAME_7 Je jumpt naar NONAME_7, zo komt hij dus nooit bij de checks van de keypresses. :NONAME_10 wait 0 if 0AB0: key_pressed 104 else_jump @NONAME_11 jump @heat :NONAME_11 wait 0 if 0AB0: key_pressed 98 else_jump @NONAME_7 jump @mini Bij noname_11 jumpt hij weer naar noname_7, dus deze check word één keer gedaan en daarna word weer dat hele stuk herhaald. Je moet hier dus else_jump @noname_10 doen. 01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 36 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 01B9: set_actor $PLAYER_ACTOR armed_weapon_to 1 06A7: put_actor $PLAYER_ACTOR into_turret_on_car $AC130 at_car_offset -3.0 5.0 -0.1 position 1 shooting_angle 180.0 70.0 with_weapon 38 Je geeft hier weer verkeerde nummers in aan. :mini wait 0 01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 38 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 01B9: set_actor $PLAYER_ACTOR armed_weapon_to 500 06A7: put_actor $PLAYER_ACTOR into_turret_on_car $AC130 at_car_offset -3.0 2.0 -0.1 position 1 shooting_angle 180.0 70.0 with_weapon 38 jump @NONAME_7 Hier ook weer. Ik snap werkelijk niet waarom je de hele tijd terug springt naar noname_7; heb je dit script van iemand anders gekopieerd ofzo? Het is heel erg slordig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.