mosweg Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) Ik ben al een tijdje bezig met een car ownerscript, en ik heb al wel wat. Maar ik kreeg de hele tijd de auto niet te zien, Nu heb ik het preciese probleem gevonden: Code: fread(Carfile, entry); split(entry, Argument, ','); format(CarInfo[id][CarNaam], 64, "%s", Argument[0]); CarInfo[id][CarID] = floatstr(Argument[1]); CarInfo[id][CarM] = strval(Argument[2]); CarInfo[id][CarX] = floatstr(Argument[3]); CarInfo[id][CarY] = floatstr(Argument[4]); CarInfo[id][CarZ] = floatstr(Argument[5]); CarInfo[id][CarA] = floatstr(Argument[6]); CarInfo[id][CarC1] = floatstr(Argument[7]); CarInfo[id][CarC2] = floatstr(Argument[8]); CarInfo[id][CarBought] = strval(Argument[9]); format(CarInfo[id][CarOwner], 64, "%s", Argument[10]); CarInfo[id][CarPrice] = strval(Argument[11]); CarInfo[id][PickupNr] = CreateVehicle(CarInfo[id][CarM], CarInfo[id][CarX], CarInfo[id][CarY], CarInfo[id][CarZ], CarInfo[id][CarA], 0,0,500); Warning: warning 213: tag mismatch Werkt niet: CarInfo[id][PickupNr] = CreateVehicle(CarInfo[id][CarM] , CarInfo[id][CarX], CarInfo[id][CarY], CarInfo[id][CarZ], CarInfo[id][CarA], 0,0,500); Werkt wel: CarInfo[id][PickupNr] = CreateVehicle(602 ,CarInfo[id][CarX], CarInfo[id][CarY], CarInfo[id][CarZ], CarInfo[id][CarA], 0,0,500); Het gaat dus om die CarInfo[id][CarM] CarInfo[id][CarM] = strval(Argument[2]); Ik denk dat die strval moet veranderen maar in wat??? Bewerkt: 30 december 2009 door mosweg Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 (bewerkt) CarInfo[id][CarID] = floatstr(Argument[1]); Weet je zeker dat je in CarID een float wilt opslaan? Bewerkt: 31 december 2009 door GTAguillaume Reageren
mosweg Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2009 CarInfo[id][CarID] = floatstr(Argument[1]); Weet je zeker dat je in CarID een float wilt opslaan? Nee, maar als ik weet hoe ik die CarModel ophaal in de goede vorm kan ik die ook gebruiken voor alle integers, zoals id, kleur1,kleur2 etc. Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Hmm, ik kan buiten dat nieks vinden, mag ik eens de variables in enum zien? Reageren
mosweg Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) Ohw, Bedankt Bedankt Bedankt!! Ik had me alleen maar geconcentreerd op dat stukje maar bij die enum stond dus: Float:CarM, Dus toen ik de Float: weghaalde, werkte alles. Echt dom dat ik dat over het hoofd zag, Dan werkt mijn Car Onwerscript nu wel. Bewerkt: 1 januari 2010 door mosweg Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ohw, Bedankt Bedankt Bedankt!! Ik had me alleen maar geconcentreerd op dat stukje maar bij die enum stond dus: Float:CarM, Dus toen ik de Float: weghaalde, werkte alles. Echt dom dat ik dat over het hoofd zag, Dan werkt mijn Car Onwerscript nu wel. wat is het? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.