Jump to content

Wat Vond Jij Van 2009?


.Corneria.

Wat Vond Jij Van 2009?  

50 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vond je ervan?

    • Superjaar...kan niet beter!
      4
    • Leuk jaartje
      10
    • Goed
      2
    • Normaal zoals andere jaren
      8
    • Kon beter
      13
    • Slecht
      5
    • Ik hoop dat we zo'n jaar niet meer tegenkomen
      7
    • Geen mening
      1


Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Corneria.

    3

  • Amfetamientje

    2

  • TomFurga

    2

  • Royboow

    1

Ik persoonlijk vond het een slecht jaar. Natuurlijk weer erg veel gebeurt, waaronder mijn oma die is overleden circa 3 maand geleden. Daarnaast nog wat andere dingen die gewoon totaal niet opschieten. Ik hoop dan ook zelf dat 2010 een goed en sterk jaar voor mezelf en moeder en vrienden gaat worden en dat we veel plezier mogen beleven en onze doelen kunnen bereiken!

Ook hier wens ik iedereen het beste voor 2010!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Het was een redelijk jaartje :Y

Alleen er is iemand uit mijn familie overleden dat is echt het vervelendste :cry:

En voor de rest was het voor mij een TOP jaar ! :tu:

Vooral een mooi GTA jaar ^_^

:dans: Ik wens iedereen een mooi 2010 en een mooi GTA jaar !! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een van me beste jaren tot nu toe :

- Te veel vrienden ( =luxeprobleem; en luxeproblemen zijn altijd goed :))

- Geestelijke sta ik veel sterker in mijn schoenen dan voorgaande jaren.

- Veel geleerd van personen

- Ontzettend veel nieuwe ervaringen opgedaan.

- Aardig wat tegenslagen overwonnen.

al met al een leerzaam jaar, en dat zonder school :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nogal wisselvallig, goede en slechte kanten, mijn oma is bijvoorbeeld gestorven, dat was toch wel schrikken :{ .

Goede kanten... waaronder een goed GTA-jaar, heb in totaal even tellen: 8 GTA's gekocht :bonk: en daarvan er al 7 uitgespeelt :puh: . Maar hopen dat 2010 een beter jaar is, maar ik heb zo het gevoel van niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij hoeft ik nooit meer herrinerd te worden aan dat ***Jaar voor mij was 't gewoon in en in slecht, Maar d'r zijn ook goede dingen gebeurd, Zoals Obama President (volgensmij de beste van de afgelopen 15 jaar )

En zo nog wel meer dingen :)

Mijn nieuwe jaar begint iig goed :)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij persoonlijk zou ik het liever niet nog eens overdoen:

Negatief

-3 Kwart van het jaar naar ziekenhuizen gehold voor zieken binnen de familie

- Overlijden van mijn opa & oma

- De vrouw van overleden opa is helemaal gaan trippen wat ook veel ruzie binnen de familie veroorzaakte

- Zelfvertrouwen/zelfbeeld is voor mij het afgelopen jaar zwaar gezakt

Positief

- Toch weer wat mooie uren met theater/acteren mogen meemaken

- Vriendschappen

- Liefde

- Voor mij was toch het verwerken van de overledenen toch weer een uitdaging, die met vrienden/familie heb overwonnen. Daar ben ik best wel trots op.

- Ik heb veel dingen mogen ervaren het afgelopen jaar, ook qua interesses en persoonlijke overwinningen die ik liever voor mijn houdt.

Ik denk wel dat het komende jaar wel een mooi jaar gaat worden, het volgende wil ik sowieso bereiken:

- Ik ben op school bezig met mijn zelfvertrouwen, ik hoop dat weer op peil te krijgen

- Meer vorderingen te maken met theatertechniek en met acteren

- Een juiste school zoeken om leerjaar 3 en 4 te gaan volgen

- Misschien wat meer tijd besteden aan GTAForum :$ .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het is nu al anderhalve maand 2010, maar ik kan denk ik nog steeds antwoord geven. :puh:

Ik vond 2009 een goed jaar. Natuurlijk, iedereen had zijn ups en downs. Mijn grootste up is dat we een nieuw familielid mogen verwelkomen, William. Een rood-witte kitten van ongeveer 10 weken. Hij is erg ondeugend en luistert tegen niets en niemand, alhoewel zijn knuffelgehalte zeer hoog is. ^_^ Mijn grootste down valt mee, al zeg ik het zelf. Mijn oma (67) kreeg last van haar hart, het bleek een licht lekkende hartkamer te zijn. Maar gelukkig gaat alles nu weer goed en voelt ze zich prima. Wel moest ik even schrikken toen ik het hoorde.

2009 was dus een goed jaar, ik ga met een goed gevoel 2010 in. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een prima jaar, 2009, verhuisd waardoor we nu geen lawaaiige bovenburen meer hebben, overstap van Mac naar Windows die me heel goed bevalt en niet te vergeten GTA Chinatown Wars, waar we heel wat uren plezier aan hebben beleefd (en nóg steeds). :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een prima jaar, 2009, verhuisd waardoor we nu geen lawaaiige bovenburen meer hebben, overstap van Mac naar Windows die me heel goed bevalt en niet te vergeten GTA Chinatown Wars, waar we heel wat uren plezier aan hebben beleefd (en nóg steeds). :)

Een spelletje is een van de hoogtepunten van je jaar?

outch...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...