NickOwnage Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Weer een van Modern Warfare 2 En nog een alleen heb ik gewoon gemaakt R+R is zeer welkom. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Ik wil graag de originele stock zien. Bij de eerste zie ik alleen een effect met tekst en border en bij de tweede zie ik alleen de stock en de tekst en render. Reageren
Emaitroy Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 ik vind eerlijk gezegt dat je ze nog minder mooi heb gemaakt als dat de stock al was. De eerste: het effect is wel gaaf maar het staat niet op deze afbeelding. je had 'm ook op 'n mooier stuk uit kunnen knippen en de text past er niet helemaal bij. maar de border past er wel mooi bij. 4.5/10 De tweede: Hij is super donker dus er valt niet veel te zien dus niet veel te raten, maar het is zo donker dat je de tekst nét ziet, maar ook hier staat de border wel weer 3/10 Reageren
Cryde Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Ik heb ook even iets geprobeerd met jouw stock (geen thread hijack btw) : Dit heb ik ook met Paint.NET gedaan. Niet het beste of mooiste wat ik ooit heb gemaakt maar toch, laten we even vergelijken; Pencil sketch/Oil painting/die andere zeker? Het ziet er niet echt mooi uit, als ik eerlijk moet zijn. Eigenlijk ziet het er nooit mooi uit met Pencil/oil/die andere Lettertype past er ook niet echt bij. Veel te donker Lettertype past er nu iets beter bij maar het is nogal onduidelijk (omdat je het zo donker hebt gedaan). Ook vind ik het stuk wat je voor je sig hebt gekozen een beetje raar, je hebt nou een hoofd en twee halve lichamen Je had het beter iets kunnen verkleinen zodat je ook gewoon de hoofden in je signature kon zetten Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Bedankt voor de tip. Maar ik wilde meer het volledige plaatje erop zetten dus heb ik voor die gekozen. Snap je? Reageren
Vice-King Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 het gaat wel... maar je moet adobe photoshop downloaden veel mooier. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 het gaat wel... maar je moet adobe photoshop downloaden veel mooier. Heb ik. Alleen toen kreeg ik ook veel commentaar. Reageren
Vice-King Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 het gaat wel... maar je moet adobe photoshop downloaden veel mooier. Heb ik. Alleen toen kreeg ik ook veel commentaar. maakt niet man maar ik vind het 5/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 het gaat wel... maar je moet adobe photoshop downloaden veel mooier. Heb ik. Alleen toen kreeg ik ook veel commentaar. maakt niet man maar ik vind het 5/10 Iets meer uitleg AUB. Reageren
Royboow Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Ik vind ze niet echt mooi, de eerste vind ik een beetje te veel van het goede, en de 2de vind ik een beetje te donker, ik zou de 2de wat lichter maken waardoor de tekst er iets beter uit komt. 6/10 Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Sorry hoor maar dit vind ik echt niet mooi. 1. Je maakt de stock gewoon erg onduidelijk 2. De tekst past er niet bij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.