Jump to content

AMD Fusion for Gaming voor Intel


joshoon

Recommended Posts

Beste forumleden :D

Er is een programma speciaal en alleen gemaakt voor AMD processoren genaamt AMD Fusion for Gaming.

Dit programma geeft je PC een soort 'boost' en sluit alle onnodige processen af om hem game-klaar te maken.

Over AMD Fusion for Gaming:

Designed to help optimize your PC the AMD Fusion Utility for Desktop can help you get smoother, more responsive performance and greater efficiency for the things you do most with your PC. With the simple touch of a button it works by temporarily shutting down software processes you may not need and boosting or optimizing processor speed depending on your intended task. That means you can you can run your PC even more efficiently when doing lighter tasks like enjoying multimedia or surfing but can get even more performance out of your PC when you demand it.

* Ignite gaming performance

* Optimize for media playback

* Make your PC hyper efficient

Made with simplicity in mind, we still let you behind the curtains and into the advanced interface to change how the utility works. You can customize with user selectable profiles to further optimize your PC for for your own personal PC experience. Also, you can easily build your own profile and choose exactly what you want disabled for a leaner footprint. Want to squeeze every bit of performance from your system? Engage our most advanced acceleration technologies such as Auto-Tuning and Hard Drive Acceleration.2 Push the limits of how lean and mean you can make your PC.

* Choose from multiple pre-loaded profiles, performance and optimization

* Customize user profiles for personalized optimization

* Overclock or underclock and take control2

* Engage advanced acceleration technologies

At AMD we are dedicated to bringing together the people, ideas and technologies that help ignite the PC experience and make it simpler to enjoy... All systems go!

Nu heeft niet iedereen een AMD processor, en wil toch wel gebruik maken van dit handig stukje software.

Dus ik ben gisteren voor jullie ff op onderzoek gegaan, en heb een crack gemaakt voor de nieuwste versie van AMD Fusion for Gaming, zodat het ook werkt op jouw Intel CPU.

Download hier de setup en de crack.

Hoe te installeren:

- Installeer het programma eerst doormiddel van AMD Fusion for Gaming - Setup.exe te openen

- Na het installeren moet je de crack plaatsen, de crack zit in de map 'Intel Fusion for Gaming', die crack moet overschreven worden in C:\Program Files\AMD\AMD Fusion Utility for Desktops (Standaard locatie)

Tip: Ga naar geavanceerde modus en gebruik het Onlinegaming profiel, die werkt het beste om je games een boost te geven!

Ook kun je dit profiel instellen als standaard doormiddel van het te bewerken en onderaan Instellen als standaard aan te vinken.

Als jullie er nog eens achter komen of AMD een nieuwe versie van Fusion for Gaming heeft uitgebracht, laat het me weten, dan maak ik gelijk een nieuwe crack voor die versie!

Ik wens jullie er veel plezier mee, en hopelijk winnen jullie er ook een aantal FPS mee in games zoals bij mij is gebeurd!

Voor bedankjes zal ik dankbaar zijn :engel::puh:

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Nu heeft niet iedereen een AMD processor, en wil toch wel gebruik maken van dit handig stukje software.

Dus ik ben gisteren voor jullie ff op onderzoek gegaan, en heb een crack gemaakt voor de nieuwste versie van AMD Fusion for Gaming.

Download hier de setup en de crack.

Dus jij zegt dat je een crack hebt gemaakt zodat mensen met een Intel hem ook kunnen gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Nu heeft niet iedereen een AMD processor, en wil toch wel gebruik maken van dit handig stukje software.

Dus ik ben gisteren voor jullie ff op onderzoek gegaan, en heb een crack gemaakt voor de nieuwste versie van AMD Fusion for Gaming.

Download hier de setup en de crack.

Dus jij zegt dat je een crack hebt gemaakt zodat mensen met een Intel hem ook kunnen gebruiken?

Klopt.

Probeer eerst maar eens het programma te starten zonder de crack.

Dan zul je zien dat je een melding krijgt dat je geen AMD CPU hebt.

Zodra je de crack hebt gebruikt, zal het normaal starten, en compleet werken :)

Link to comment
Delen op andere websites

nou dit word zo gelockt, aangezien dit nog meer tegen de regels is dan no-cd cracks(die der wet wel legaal zijn).

Wat jij nu hebt gedaan is de AMD Fusion .exe veranderd en deze emt de rest gedeeld, dit valt onder copyrightschending, als jij een tut maakt hoe je dit hebt gedaan zodat anderen dit ook kunnen doen is dit echter volledig legaal, omdat jij niks veranderd aan de exe.

Kijk, de exe veranderen voor eigen gebruik is nog legaal, maar zodra je het gaat uploaden en promoten word de tool 'voor commerciele doeleinden' en dus is dat copyrightschending van de tool, hiervoor kan jij een enorme boete krijgen en zelfs een celstraf.

Link to comment
Delen op andere websites

nou dit word zo gelockt, aangezien dit nog meer tegen de regels is dan no-cd cracks(die der wet wel legaal zijn).

Wat jij nu hebt gedaan is de AMD Fusion .exe veranderd en deze emt de rest gedeeld, dit valt onder copyrightschending, als jij een tut maakt hoe je dit hebt gedaan zodat anderen dit ook kunnen doen is dit echter volledig legaal, omdat jij niks veranderd aan de exe.

Kijk, de exe veranderen voor eigen gebruik is nog legaal, maar zodra je het gaat uploaden en promoten word de tool 'voor commerciele doeleinden' en dus is dat copyrightschending van de tool, hiervoor kan jij een enorme boete krijgen en zelfs een celstraf.

Dit is geen copyright schending.

Copyrightschending zou alleen het geval zijn als ik namen zou hebben veranderd.

Maar ik heb verder niks aan de software veranderd, alleen hij werkt nu voor Intel PC's :)

Niks illegaals aan.

Dus doe niet altijd zo moeilijk.

Wees er blij mee.

Bewerkt: door joshoon
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...