Sjoerdd Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Daarstraks San Andreas geinstalleerd, ik opstarten en spelen, wil ik mijn advanced settings (resolutie enzo) aanpassen, dan gaat ie terug naar windows. Mijn specs: Pentium 4 @ 1.8 GHz 256 MB Ram GeForce 2 MX400 32 MB Nah, eigenlijk ook veeeel te weinig, maar ik speel het nog redelijk goed, maar hieraan kan het toch niet liggen dat ik niet in dat menu kom? Reageren
Damos Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 je moet geforce 3 of beter hebben jij hebt geforce 2 Reageren
Arjen Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 GeForce 2 MX400 32 MB Je computer specificaties zijn te slecht voor San Andreas. Ik denk dat je nieuwe hardware moet kopen/installeren. Reageren
Sjoerdd Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 GeForce 2 MX400 32 MB Je computer specificaties zijn te slecht voor San Andreas. Ik denk dat je nieuwe hardware moet kopen/installeren. Ja, mijn videokaart is te slecht, maar toch draait hij SA nog redelijk hoor! Naja, laat de advanced settings maar doen, ik speel het zo ook wel goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.