Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn Paint.NET 'kunst'. Alles is erg simpel, gedeeltelijk omdat ik PDN gebruik (niet zo uitgebreid als fotoshop, mind you) en omdat ik van die signatures met veels te veel effecten gewoon niet mooi vind.

Oog

261ht1x.png

Mijn avatar, geen stock of wat dan ook gebruikt, helemaal made-from-scratch. Hele simpel (wat rondjes + wat effecten) maar ik vind het er wel cool uitzien :puh:

MW2 onderwater

idx06c.png

Signature die ik net even ergens voor heb gemaakt (thx to NickOwnage voor de stock), vind hem wel nice geworden :)

Hoi mannetje

20p59id.gif

Namechange signature

ncmjhx.gif

The Godfather 2 Fredo quote dinges

332yp05.png

Bewerkt: door Cryde

Nice, vooral dat oog. :)

Graag gedaan. Had je trouwens ook wel ff kunnen vragen? :D

Perhaps 0_0

Oh hij was te groot. Klein beetje kwaliteitsverlies, maar niet echt iets wat je gelijk ziet denk ik zo.

Bewerkt: door Stinger58

En nu even heel wat anders..

20p59id.gif

Voor op mijn profiel :7

Binnenkort ook weer iets serieus.. misschien.

Bewerkt: door Stinger58
Geplaatst:

Graag gedaan. Had je trouwens ook wel ff kunnen vragen? :D

Oef, nou dat vind ik knap werk dat je die stock zo hebt gemaakt :O

ncmjhx.gif

Regels zijn regels he 0_0

Was best veel werk, ik maakte eerst het eindresultaat, toen heb ik telkens een teken weggehaald (Dus van Stinger58 >>> Cryde naar Stinger58 >>> Cryd) en alles opgeslagen als PNG. Toen kreeg ik dankzij Kai-Shockwave een tooltje om het in elkaar te zetten.. en moest ik eerst alles opnieuw opslaan als gif :7

Bewerkt: door Cryde
Geplaatst:

Geweldige plaatjes. ^_^

9/10 alles bij elkaar. :dans:

Ik kreeg een minnetje omdat ik niet aangaf waarom ik het geweldige plaatjes vond dus ik ga dit even rechtzetten.

Het oog vind ik erg leuk omdat er het effect in zit dat het echt een beetje op een bal lijkt.

De modern warfare 2 sig vind ik erg leuk aangepast met de kleur

Het poppetje vind ik gewoon geweldig geanimeert

Ik weet niet van wie dat minnetje was maar ik hoop of hij kan laten weten of hij nu tevreden is. :tu:

Geplaatst:

Ja, die laatste vind ik eigenlijk niet zo bijzonder. Het enige wat je hebt gedaan is tekst toevoegen, wat eigenlijk niet 'showroom waardig' is.

Geplaatst:

Ja, die laatste vind ik eigenlijk niet zo bijzonder. Het enige wat je hebt gedaan is tekst toevoegen, wat eigenlijk niet 'showroom waardig' is.

Nouja ik denk uhm dat ik toch maar gewoon misschien zelf soms af en toe uitmaak wat ik hier zegmaar post icon9.gif

Geplaatst:

Er zitten erg mooie dingen tussen, ik vind jou namechange tot nu toe de leukste.

Als je werkjes in toaal een 8/10 :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...