Cryde Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 (bewerkt) Mijn Paint.NET 'kunst'. Alles is erg simpel, gedeeltelijk omdat ik PDN gebruik (niet zo uitgebreid als fotoshop, mind you) en omdat ik van die signatures met veels te veel effecten gewoon niet mooi vind. Oog Mijn avatar, geen stock of wat dan ook gebruikt, helemaal made-from-scratch. Hele simpel (wat rondjes + wat effecten) maar ik vind het er wel cool uitzien MW2 onderwater Signature die ik net even ergens voor heb gemaakt (thx to NickOwnage voor de stock), vind hem wel nice geworden Hoi mannetje Namechange signature The Godfather 2 Fredo quote dinges Bewerkt: 15 januari 2010 door Cryde Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Nice, vooral dat oog. Graag gedaan. Had je trouwens ook wel ff kunnen vragen? Reageren
Cryde Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2009 (bewerkt) Nice, vooral dat oog. Graag gedaan. Had je trouwens ook wel ff kunnen vragen? Perhaps Oh hij was te groot. Klein beetje kwaliteitsverlies, maar niet echt iets wat je gelijk ziet denk ik zo. Bewerkt: 31 december 2009 door Stinger58 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Ik zie het in ieder geval niet. Reageren
Cryde Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 (bewerkt) En nu even heel wat anders.. Voor op mijn profiel Binnenkort ook weer iets serieus.. misschien. Bewerkt: 6 januari 2010 door Stinger58 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Geweldige plaatjes. 9/10 alles bij elkaar. Reageren
Cryde Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Geweldige plaatjes. 9/10 alles bij elkaar. Je maakt mijn dag weer goed Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Graag gedaan. Had je trouwens ook wel ff kunnen vragen? Oef, nou dat vind ik knap werk dat je die stock zo hebt gemaakt :O Reageren
Cryde Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 (bewerkt) Regels zijn regels he Was best veel werk, ik maakte eerst het eindresultaat, toen heb ik telkens een teken weggehaald (Dus van Stinger58 >>> Cryde naar Stinger58 >>> Cryd) en alles opgeslagen als PNG. Toen kreeg ik dankzij Kai-Shockwave een tooltje om het in elkaar te zetten.. en moest ik eerst alles opnieuw opslaan als gif Bewerkt: 10 januari 2010 door Cryde Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Geweldige plaatjes. 9/10 alles bij elkaar. Ik kreeg een minnetje omdat ik niet aangaf waarom ik het geweldige plaatjes vond dus ik ga dit even rechtzetten. Het oog vind ik erg leuk omdat er het effect in zit dat het echt een beetje op een bal lijkt. De modern warfare 2 sig vind ik erg leuk aangepast met de kleur Het poppetje vind ik gewoon geweldig geanimeert Ik weet niet van wie dat minnetje was maar ik hoop of hij kan laten weten of hij nu tevreden is. Reageren
Cryde Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 Beetje teleurgesteld hoe het er in de praktijk uitziet :/ Nouja, volgende keer beter I guess. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 Ja, die laatste vind ik eigenlijk niet zo bijzonder. Het enige wat je hebt gedaan is tekst toevoegen, wat eigenlijk niet 'showroom waardig' is. Reageren
Cryde Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Ja, die laatste vind ik eigenlijk niet zo bijzonder. Het enige wat je hebt gedaan is tekst toevoegen, wat eigenlijk niet 'showroom waardig' is. Nouja ik denk uhm dat ik toch maar gewoon misschien zelf soms af en toe uitmaak wat ik hier zegmaar post Reageren
Royboow Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Er zitten erg mooie dingen tussen, ik vind jou namechange tot nu toe de leukste. Als je werkjes in toaal een 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.