Cryde Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Hijs te groot voor GTAF 100 kb is het maximum, hoe kan ik dit makkelijk verkleinen? Ik gebruik Paint.NET, tips als 'neem Gimp' of 'neem Photoshop' mag je voor je houden Dit heb ik nu (door hem op lagere kwaliteit te saven): (32 kb) Maar nu vind ik hem minder mooi Nou zal ik wel de enige zijn die die ziet maar toch, is er geen manier om hem iets onder de 100kb te houden zonder kwaliteitsverlies? Nogmaals, met PDN. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Sla hem eens op als .JPG Reageren
Cryde Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Sla hem eens op als .JPG Waarom hebik daar niet aan gedacht Dacht eigenlijk dat het als JPG altijd lelijker werd, daarom sla ik hem standaard zo niet op. Weer wat geleerd ^^ Bedankt. Reageren
Ghosty Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Met photoshop krijg ik altijd een balkje, en als ik die helemaal vol doe tijdens het opslaan als .JPEG dan krijg ik geen kwaliteitsverlies! Misschien moet jij proberen wanneer je iets als .JPEG gaat opslaan een soortgelijk balkje te vinden die iets van quality zegt, of iets in die geest. Reageren
Cryde Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Met photoshop krijg ik altijd een balkje, en als ik die helemaal vol doe tijdens het opslaan als .JPEG dan krijg ik geen kwaliteitsverlies! Misschien moet jij proberen wanneer je iets als .JPEG gaat opslaan een soortgelijk balkje te vinden die iets van quality zegt, of iets in die geest. Ja zo'n balkje staat er ook. Ik heb alleen met PDN nooit iets in JP(E)G opgeslagen omdat het er met het noramle Paint zo belabberd uit komt te zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.