Jump to content

Welke film(s) zou je nog willen hebben?


Cilly

Recommended Posts

Mijn eerste onderwerp! Vraag lijkt mij duidelijk, toch?

Okay, ik trap af! Hier komt mijn lijstje met films die ik nog zou willen hebben:

*The Prestige

*Public Enemies

*Nightmare before Christmas

*Village of the damned

*The Shining

*Finding Nemo

Link to comment
Delen op andere websites

  • Terminator 1, 2
  • Jackass box set
  • Deep Impact
  • South park seizoen 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
  • Family guy seizien 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.

En aangezien het nu nacht is kan ik op niet veel meer komen.

Ik update me lijstje ooit nog wel eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Up! van Pixar. Ik heb bijna alle Pixar films maar Up! heb ik nog steeds niet gezien. Komt vooral omdat mijn mediacenter er op 97% mee kapte met downloaden. :7

Ik heb hem gezien, samen met zoonlief (goed excuus hè?). Ik vond hem een beetje tegenvallen, grafisch gezien geweldig alleen het verhaal vond ik 'zo-zo', Dominic snapte ook niet alles, hij is best lastig omdat er veel dingen geïnsinueerd worden.

Wat hier ook nog ontbreekt:

"Dude! Where's my car?"

Ow, en de Madagascar serie. Ik hoop dat die serie van die pinguïns ook op DVD komt, ik heb hier een 5-jarige pinguïn fanaat.

En de boxen van "Er was eens...". Weet niet of jullie dat kennen, maar het is erg leerzaam en pure jeugdsentiment! Ik heb één box "Er was eens...de mens".

Bewerkt: door Cilly
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gezien, samen met zoonlief (goed excuus hè?). Ik vond hem een beetje tegenvallen, grafisch gezien geweldig alleen het verhaal vond ik 'zo-zo', Dominic snapte ook niet alles, hij is best lastig omdat er veel dingen geïnsinueerd worden.

Hehehe.. Ik heb hem ook gezien, met het broertje van mijn vriendin als excuus.. :engel: Wat betreft het verhaal is het inderdaad een beetje tegen gevallen. Hoewel ik het op zich wel een mooi verhaal vind, is het voor veel kids volgens mij niet te volgen. Al vanaf het begin gaat het mis, dan zie je zijn leven in een notendop en volgen vele fragmenten die een kind waarschijnlijk niet of niet goed begrijpt. Tevens is er een beetje een anti-climax aan het einde.. :puh: Grafisch gezien is het weer een pareltje, maar dat is bij Pixar bijna vanzelfsprekend.. ^^

Zelf zou ik Old Dogs graag willen zien, dus ik denk dat het vanavond een tripje naar de bios wordt.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...