Jump to content

Welke film(s) zou je nog willen hebben?


Cilly

Recommended Posts

Tarantino rules! Alleen hebben wij (bijna) elke film van hem, dus die heb ik niet op mijn lijst :D

Inglorious Bastards is geniaal! Wij hebben hem in de bioscoop gezien. Er zaten wel weinig tieten in voor een Tarantino film...

Link to comment
Delen op andere websites

Inglorious Bastards

Death Proof

The Warriors

Brüno

Ook een Quentin Tarantino fan :) ?

Jup, mijn favoriete regisseur. ^_^

Mooi zo :)

Gelukkig is Inglorious Bastards echt weer een meesterwerk van hem, een soort van goedmakertje voor Kill Bill die nog meer zoog dan de gemiddelde Poolse prostituee op een zwoele zomerse avond aan de Thaise Costa.

Binnenkort ga ik Reservoir Dogs & Pulp Fiction nog maar een keer kijken. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd zou ik alle Yu Gi Oh-afleveringen nog eens willen zien. Als kind zat ik altijd vast aan de TV op zender VT4, waar ze altijd Pokémon en Yu-Gi-oh uitzonden. :$ De meeste films kan je downloaden, dus da's geen probleem. Jammer genoeg zijn de Yu-Gi-Oh! niet te downloaden in het nederlands, misschien in het engels, maar da's niet hetzelfde. De dvd's van Yu-Gi-Oh! zijn schaars en kosten nogal veel, dusja..Genoeg kindertijdgelul..:engel:

@ hierboven daarboven: Ice Age 1 tot en met 3 zijn echt vette films, kan je eens lekker mee lachen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...