Jump to content

Alle betreedbare daken in IV


PrioX

Recommended Posts

Alle Betreedbare daken in IV.

Post hier al de daken die in IV toegankelijk zijn, met behulp van bijvoorbeeld een ladder,hek,muur, etc.

En die bijvoorbeeld goed zijn voor: sniper Spots, verstop plekken, etc.

Dus als je zelf een dak hebt gevonden waar je met behulp van iets op kan, Post ze hier !!

(Graag met een Snapmap het dak aanwijzen, en je mag niet met met behulp van een voertuig op het dak komen en graag uitleg hoe je er precies op komt)

LATER KOMT HIER EEN GROTE SNAPMAP VAN !

:bier:

--------------------------------------------------The Underground--------------------------------------------------

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Heel veel van die rijhuizen in Bohan/Dukes zijn betreedbaar waarna jemet de trap boven kan geraken.

Ik ben niet helemaal maar daar ergens vind je een tankstation van RON, je kane rop geraken omdat er vanachter een paar verhoogjes zijn, het leuke is dat het overkoepeld is door de LC-variant van het afgesloten stuk Subway in NY, waardoor je dus bijna helemaal veilig zit tegen de politie, als je dus eens helemaal wilt lachen met de politie is daar de locatie en wat Rocket Launchers zijn handig :clown: .

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik er ook nog 2

-In Bohan bij dit gebouw staat een trap, via deze trap kan je op het gebouw komen.(de trap staat tussen 2 gebouwen in)

-In Alqonquin staat een reclamebord als je daar op klimt via de ladder kan je op het dak van de Car Wash komen

(Snapmap)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

-In Alqonquin staat een reclamebord als je daar op klimt via de ladder kan je op het dak van de Car Wash komen

(Snapmap)

Er zijn heel veel reclameborden waar je op kunt geraken, maar in ieder geval niet op dat achter het Schottler Hospital, vanboven staat er iets in de weg waardoor Niko/Johnny/Luis er niet op wilt klimmem. Via het Subwaystation op Huntington Street kan je de Subwayrails volgen en zo ook op wat daken geraken aan weerszijden van de rails :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan op zowat alle daken komen als je een helicopter hebt. knipoog.gif

Hij vraagt voor zonder elk voertuig, ook iets leuk: die enorme 2 torens in Meadows Park knipoog.gif (ladder).

Oh, daar heb ik overheen gelezen. Vlakbij het huis in Broker kan je ook zo'n dakje op door op zo'n doosding te springen en zo het dakje op. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan op zowat alle daken komen als je een helicopter hebt. ;)

EDIT: Hearv94 heeft het je al verteld :)

@ Djmaddox: zou je daar een snapmap van kunnen maken ? :)

Ik had er nog een :

-In broker staan rijtjes huizen, bij het meest rechtse huis hangt een trap aan de muur.. Nu moet je via een ''deur trap''(zo noem ik hem even) naar de trap springen volg de trap naar boven tot je niet meer verder kan, als je daar bent ga je naar de linkse hoek van de verdieping.. je zal nu nog een klein muurtje zien als je helemaal tegen die muur gaat staan kan je op de muur klimmen en zo op het dak komen.

Om van dit dak af te komen toe je precies het zelfde(je springt dus terug naar de trap waar je mee het dak op bent geklommen)

(Snapmap)

Hopelijk snappen jullie het anders zal ik over een tijdje foto's plaatsen.

-In Bohan zit een soort van ''secret ladder'' hij zit verstopt in een klein hoekje tussen een container, als je op de trap klimt kan je op een dak komen.

Snapmap

POSTPOSTPOST!

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Er is ergens al een snapmap met alle betreedbare daken en hier is ergens ook een onderwerp over :bier:

Ja maar ik denk dat dat de danken zijn die je via een appartement toegankelijk zijn niet via een container ladder etc. ;)

Zou je dan aub de link kunnen geven wat ik heb niks gevonden :)

Link to comment
Delen op andere websites

@Jvj: zou je de hoofdpost nog eens willen lezen ;)

@Cylas: okee erg makkelijk vooral omdat er een Armor ligt :)

Ik had er ook nog een (best wel moeilijk om uit te leggen)

In Algonquin staat een gebouw, achter dit gebouw ligt een steegje als je in dat steegje gaat zie je een grijze container spring op de container, je zal nu een klein dak zien spring daar op, als je daar op staat druk je op de Instap/uitstap toets je zal nu naar een trap zweven klim verder op de trap, je zal nu op een klein dak komen, rechts van je is een brandtrap loop naar de eerste verdieping van die trap, als je verder probeert te lopen zal de speler vast komen te zitten tussen de muur en de trap naar de tweede verdieping. Als je op de eerste verdieping aan komt zal je een soort van schoorsteen rechts van je zien, spring over de rand van de trap op de schoorsteen(als je verkeerd springt val je !) als je er op staat draai je je weer om naar de trap en spring je er weer over(als je er overheen springt moet je helemaal tegen de muur staan) je zal door de plek heen lopen waar je eigenlijk vast komt te zitten, nu kan je door lopen naar het grote dak. Je hebt nu een mooi uitzicht op Middle Park :tu:

(Snapmap)

Hopelijk begrijpen jullie het een beetje :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er nog een :

Het huis waar je

Gracie Ancelotti hebt vast gehouden naar haar ontvoering

Je kan naar het dak toe lopen. als je op het dak bent moet je helemaal naar links lopen je zal nu achter een waterton een ladder zien met deze ladder kan je naar een hoger dak. Als je dan nog hoger wilt kan je nog op het meest linkse huisje springen en dan nog een dak hoger springen, Nu kan je een beetje Free Runnen naar anderen daken.

(Snapmap)

Hopelijk snappen jullie het ;)

EDIT: Sorry voor de dubbelpost kan een mod hem samenvoegen aub. :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...