Jump to content

na een tijd doet san andreas het niet m meer

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gta san andreas gekocht en ben na een tijdje begonnen met modden. Na het modden deed san andreas het goed. Maar ik

heb laatst een mod geinstalleerd en daarna deed gta na 10 minuten spelen het niet meer. Dus heb ik de mod uninstalleerd en nu doet gta het nog steeds niet goed. :cry:

Geplaatst:

Welkom op het forum brisingr.

Heb je ook al GTA: San Andreas helemaal verwijdert en opnieuw geinstalleerd? Zo niet dan dnek ik dat dat ook even waard is om te proberen.

Geplaatst:

Ik heb gta san andreas gekocht en ben na een tijdje begonnen met modden. Na het modden deed san andreas het goed. Maar ik

heb laatst een mod geinstalleerd en daarna deed gta na 10 minuten spelen het niet meer. Dus heb ik de mod uninstalleerd en nu doet gta het nog steeds niet goed. :cry:

ben ik dan ook mijn mods kwijt

Geplaatst:

Ja, die zul je dan ook kwijt zijn.

Ik raad je zelf even aan voor je gaat herinstalleren, het bestandje gta_sa.set uit Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files te verwijderen. Kijk dan nog eens of het werkt (of niet).

Verplaatst vanuit SA: Technische Problemen naar Overige Hulp

Geplaatst:

Ja, die zul je dan ook kwijt zijn.

Ik raad je zelf even aan voor je gaat herinstalleren, het bestandje gta_sa.set uit Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files te verwijderen. Kijk dan nog eens of het werkt (of niet).

Verplaatst vanuit SA: Technische Problemen naar Overige Hulp

het werkt weer als ik het bestandje gta_sa.set verwijder, maar nu doet gta het weer niet.

kan ik ook gta san andreas uninstalleren en dan opnieuw installeren zonder gta te verwijderen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...