Kenny-Petrovic Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Ziet er leuk uit maar waar wil je ermee naartoe. Wil je dat het gerate word of .. ? Reageren
kuys Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Zo leuk zijn om te zien of jullie hem goed gelukt vinden en misschien hebben mensen hier nog tips voor mij. Moet ik anders even de originele erbij posten kun je beetje vergelijken. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ik vind hem wel leuk gemaakt Laat het origineel maar zien Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Dan vind ik de 1e foto vele beter, daar lijkt het of de dame is gebodypaint. Alleen die grote witte vlek links onder is wat te fel. De 2e foto vind ik persoonlijk minder omdat je daar alleen maar de ogen + wenkbrauwen ziet. Reageren
Ghosty Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Leuk gebruik gemaakt van 'Levels', verder niet veel gedaan maar toch een leuke outcome! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.