Jump to content

Videokaart Te Warm


Megadreams

Recommended Posts

Hey,

Ik heb de laatste tijd de hele tijd het probleem dat mijn videokaart te warm wordt als ik mijn computer op start staat die op 90°C, maar als ik een tijdje in visual basic, visual C++, of nog een groot programma of een spel speel (bv sa, samp), valt mijn videokaart uit en zo ook mijn laptop bij een spel is dat al na 10 minuten, ik ben dit echt beu.

mijn videokaart: NVidia Geforce Go 6150, kunnen jullie mij helpen?

P.S: Speedfan screen (processor is ook wel warm):

speedfan.png

EDIT: Ik heb een een ventilator bord onder mijn laptop, welke niet echt wil helpen ...

Bewerkt: door megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb altijd wel gemerkt met laptops dat ze warmer worden als desktops, ik weet niet hoe oud hij is maar ik zou 'm als ik jou was een keertje openschroeven en stofvrij maken. ik denk dat het dan al een heleboel scheelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zijn 2,5 jaar oud, en openschroeven is mss nog wel een idee (ajoewel ik er ook eens een stofzuiger opzette (en dat hielp niet)).

ohja even iets vergeten even bericht editen ...

Kijk eens even met CPUID Hardware Monitor.

PS: NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT met een stofzuigen aan je PC/laptop gaan zitten, dan vraag je gewoon om het doodgaan ervan. gebruik een bus geperste lucht(let op dat hier geen olie bij zit) of gebruik een compressor. Stofzuigers zorgen voor enorme hoeveelheden statische elektriciteit en dat is nooit goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...