Jump to content

XDelta3


FireFighter

Recommended Posts

Beste Forumgebruikers,

done.jpg

Ik heb reeds ArmA: Armed Assault (Arma I) gekocht. Ik wilden het spel gebruiken om dé mod van ArmA I: ArmA police mod te downloaden en te spelen. En het is zeker de moeite waard, alleen om missies te kunnen downloaden voor de mod, moet ik mijn game updaten naar versie 1.08. En daarvoor moet ik nog 1.05 downloaden. Nou, ik ga dus opzoek naar een downloadlink. Ik kwam uiteindelijk hier terecht. Toen ik de Patch wilden installeren, gaf de installer een fout. Ik begreep de fout; ik moet het installeren met behulp van XDelta3. Nou, daar heb ik nog nooit van gehoord. Maargoed, gelukkig stond daar een link naar de download van het programma o.i.d van XDelta3*. Toen ik het opende, kreeg ik het volgende: een hele lijst met zeer veel verschillende bestandjes. Ik zocht naar een setup of een installer, maar dat stond er niet bij. Mijn vraag is nu: Hoe installeer en gebruik ik het programma XDelta3?

Zie hieronder de uitkomst van het downloaden van XDelta3:

Naamloos-3.jpg

* Klik hier om het programma XDelta3 te downloaden. (Het is virusvrij, ik had het tweemaal gescand)

Windows XP

Ik heb dus een installer van XDelta3 gevonden. Die heb ik dus gedownload en ik heb geprobeerd om de installer te openen, maar hij doet niets.

OPLOSSING: Download van een andere site.

Mvg,

FireFighter

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens naar setup.?

Edit. Kijk hier eens?

Ik heb een installer gedownload, maar dan krijg ik hetzelfde pakketje met files. En ik snap al helemaal niet hoe dat uncode etc. werkt.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt blijkbaar de broncode (in Python) van het programma gedownload. Zoek dus verder naar een Setup, win32 of bin uitvoering. Als dat niet lukt, installeer dan Python en bouw het programma zelf. :puh:

Mvg,

Flitskikker

Ik heb een installer kunnen vinden. Twee zelfs.. zie de link om naar de downloadpagina te gaan: http://code.google.com/p/xdelta/downloads/list. Ik heb de 6e en de 7e van boven gedownload, maar beiden starten niet op als ik hem wil openen.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...