Jump to content

[REL|SA] Eagle Sword

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Revolution-Designer Presenteert

Eagle Sword

Deze mod vervangt het mesje uit San Andreas met de Eagle Sword uit Prince of Persia Warrior Within. Afbeelding origineel zwaard: Afbeelding

Screens:

2m3inv8.jpg

25al17r.jpg

se60d3.jpg

2i5b8j.jpg

2vd5vr9.jpg

Downloads:

Morgen zal ik hem toevoegen aan de download database, zolang is hij hier te downloaden: >Download<

Simpelweg de bestandjes in de .rar vervangen met die in de gta3.img

Bewerkt: door Revolution-Designer
Geplaatst:

Ziet er goed uit, model en textures zijn opzich wel goed. Zit er ook reflectie op het zilvere? Misschien dat je dat wat in het midden zit (goud ofzo?) iets 'zachter' maakt, dus dat het minder opvallend is met al die stipjes. Verder zou ik hem alleen wat kleiner maken, en dan is het perfect :tu:.

Geplaatst:

Ziet er leuk uit, maar.. waarom heb je niet gewoon het originele plaatje als texture gebruikt? Dat ziet er namelijk duizend keer mooier uit...

Geplaatst:

Ziet er leuk uit, maar.. waarom heb je niet gewoon het originele plaatje als texture gebruikt? Dat ziet er namelijk duizend keer mooier uit...

Omdat de belichting van het plaatje erg verschillend is op sommige delen. Zo is er maar een klein deel van het 'handvat' te zien in verhouding met het middenstuk van het zwaard. Ik heb het middenstuk wel gebruikt als texture.

Geplaatst:

leuke mod, alleen 1 tip voortaan als je screens maakt kan je het beter als er een dag tijdstip op zit want dan zien de mensen je mod beter

Geplaatst:

leuke mod, alleen 1 tip voortaan als je screens maakt kan je het beter als er een dag tijdstip op zit want dan zien de mensen je mod beter

Bedankt voor tip. :)

Ik kwam er gister ook achter dat het een beetje donker is, dus heb ik even een paar nieuwe screens gemaakt. ^_^

2i5b8j.jpg

2vd5vr9.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...