Revolution-Designer Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 (bewerkt) Revolution-Designer Presenteert Eagle Sword Deze mod vervangt het mesje uit San Andreas met de Eagle Sword uit Prince of Persia Warrior Within. Afbeelding origineel zwaard: Afbeelding Screens: Downloads: Morgen zal ik hem toevoegen aan de download database, zolang is hij hier te downloaden: >Download< Simpelweg de bestandjes in de .rar vervangen met die in de gta3.img Bewerkt: 2 januari 2010 door Revolution-Designer Reageren
keessie Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 ziet er goed uit ik ga hem vanavond even downloaden Reageren
Beagle Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ziet er goed uit, model en textures zijn opzich wel goed. Zit er ook reflectie op het zilvere? Misschien dat je dat wat in het midden zit (goud ofzo?) iets 'zachter' maakt, dus dat het minder opvallend is met al die stipjes. Verder zou ik hem alleen wat kleiner maken, en dan is het perfect . Reageren
Puma Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ziet er leuk uit, maar.. waarom heb je niet gewoon het originele plaatje als texture gebruikt? Dat ziet er namelijk duizend keer mooier uit... Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ziet er leuk uit, maar.. waarom heb je niet gewoon het originele plaatje als texture gebruikt? Dat ziet er namelijk duizend keer mooier uit... Omdat de belichting van het plaatje erg verschillend is op sommige delen. Zo is er maar een klein deel van het 'handvat' te zien in verhouding met het middenstuk van het zwaard. Ik heb het middenstuk wel gebruikt als texture. Reageren
jellemuis Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 leuke mod, alleen 1 tip voortaan als je screens maakt kan je het beter als er een dag tijdstip op zit want dan zien de mensen je mod beter Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 leuke mod, alleen 1 tip voortaan als je screens maakt kan je het beter als er een dag tijdstip op zit want dan zien de mensen je mod beter Bedankt voor tip. Ik kwam er gister ook achter dat het een beetje donker is, dus heb ik even een paar nieuwe screens gemaakt. Reageren
cooling Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Lol Well done! meer wapens gemaakt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.