Jump to content

The Ballad of Gay Tony


---Diablo---

Recommended Posts

Toen ik voor de lol met een helikopter onder een brug doorvloog stond er zoiets als: 'Nog 12 bruggen voor Achievement'.

Dat betekende dus dat ik nog onder twaalf bruggen door moest vliegen wilde ik een Achievement halen.

Het is me gelukt onder al de bruggen door te vliegen en heb mijn Achievement gehaald.

Maar mijn vraag is: zijn er nog meer van dit soort dingen. Want deze Achievement stond niet tussen de Achievements op Wikigta, of zijn dit de geheimen?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is dit een achievement uit de normale GTA IV.

hier: http://nl.wikigta.org/wiki/Achievements_en_Trophies_%28GTA_IV%29 staan alle achievements van GTA IV en daar staat ie er tussen bij gameplay.

nou weet ik niet of de normale gta IV achievements ook in TBoGT behaalt kunnen worden, maar ik denk dat dit het geval is.

Cylas

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

@ TS: Nu wordt ik toch even nieuwsgierig, welke versie heb je, de downloadable TBOGT of het je Episodes of Liberty City?

maar als TLaD naar de pc komt zijn er al achievements toegevoegd bij gta iv dus dat komt er gewoon bij maar je kunt ze niet halen omdat het missie achievements zijn maar als het bijv een achievement was "get in the rotterdam tower" had je die gewoon kunnen halen ook al heb je TLaD niet.

Cylas

Link to comment
Delen op andere websites

Je begrijpt mijn vraagstelling niet helemaal: TBOGT is een op add-on via download voor IV, maar Episodes of Liberty City is een op zichzelf staande game. Zodoende zijn enkele features en functies anders.

En mijn vraag heeft niets te maken met de PC-versie.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo gek is het eigenlijk niet eens. Ikzelf heb ook zowel IV als EoLC, en hoewel EoLc als een aparte game wordt gezien, staan wel alle savegames bij elkaar op de XBOX en ook de achievements die je behaalt bij TLaD en TBoGT komen in het rijtje van IV te staan. Dus het is wel verklaarbaar dat je bepaalde achievements uit IV ook in de andere spellen zou kunnen behalen.

Ik kan het zelf helaas niet uitproberen, want heb alle achievements uit IV al behaald, en heb geen zin een nieuw personage te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo gek is het eigenlijk niet eens. Ikzelf heb ook zowel IV als EoLC, en hoewel EoLc als een aparte game wordt gezien, staan wel alle savegames bij elkaar op de XBOX en ook de achievements die je behaalt bij TLaD en TBoGT komen in het rijtje van IV te staan. Dus het is wel verklaarbaar dat je bepaalde achievements uit IV ook in de andere spellen zou kunnen behalen.

Ik kan het zelf helaas niet uitproberen, want heb alle achievements uit IV al behaald, en heb geen zin een nieuw personage te maken.

Voor de duidelijkheid: ik heb het pakket 'The Episodes from Liberty City'.

Ik wist niet dat je de Achievements voor GTA IV ook gewoon kon halen wanneer je bezig was met de Ballad of Gay Tony.

Dan weet ik dat dus ook weer..

Maar dit was verder geen ''geheime''' Achievement? Want die bestaan ook. Weten jullie daar een paar van?

Link to comment
Delen op andere websites

Zo gek is het eigenlijk niet eens. Ikzelf heb ook zowel IV als EoLC, en hoewel EoLc als een aparte game wordt gezien, staan wel alle savegames bij elkaar op de XBOX en ook de achievements die je behaalt bij TLaD en TBoGT komen in het rijtje van IV te staan. Dus het is wel verklaarbaar dat je bepaalde achievements uit IV ook in de andere spellen zou kunnen behalen.

Ik kan het zelf helaas niet uitproberen, want heb alle achievements uit IV al behaald, en heb geen zin een nieuw personage te maken.

Voor de duidelijkheid: ik heb het pakket 'The Episodes from Liberty City'.

Ik wist niet dat je de Achievements voor GTA IV ook gewoon kon halen wanneer je bezig was met de Ballad of Gay Tony.

Dan weet ik dat dus ook weer..

Maar dit was verder geen ''geheime''' Achievement? Want die bestaan ook. Weten jullie daar een paar van?

Dit was geen geheime Achievement. Je kan de niet missie gerelateerde Achievements (Zoals: Sightseer, Under the Radar, Rolled over, Finish him, enz) van Gta IV ook in Tlad & Tbogt halen. Dit vond ik wel handig aangezien je in Tbogt meteen van alle faciliteiten gebruik kunt maken en dan zijn die Achievements ook goed te doen.

Bye!

Link to comment
Delen op andere websites

Zo gek is het eigenlijk niet eens. Ikzelf heb ook zowel IV als EoLC, en hoewel EoLc als een aparte game wordt gezien, staan wel alle savegames bij elkaar op de XBOX en ook de achievements die je behaalt bij TLaD en TBoGT komen in het rijtje van IV te staan. Dus het is wel verklaarbaar dat je bepaalde achievements uit IV ook in de andere spellen zou kunnen behalen.

Ik kan het zelf helaas niet uitproberen, want heb alle achievements uit IV al behaald, en heb geen zin een nieuw personage te maken.

Voor de duidelijkheid: ik heb het pakket 'The Episodes from Liberty City'.

Ik wist niet dat je de Achievements voor GTA IV ook gewoon kon halen wanneer je bezig was met de Ballad of Gay Tony.

Dan weet ik dat dus ook weer..

Maar dit was verder geen ''geheime''' Achievement? Want die bestaan ook. Weten jullie daar een paar van?

Dit was geen geheime Achievement. Je kan de niet missie gerelateerde Achievements (Zoals: Sightseer, Under the Radar, Rolled over, Finish him, enz) van Gta IV ook in Tlad & Tbogt halen. Dit vond ik wel handig aangezien je in Tbogt meteen van alle faciliteiten gebruik kunt maken en dan zijn die Achievements ook goed te doen.

Bye!

Oké.. je kan de Achievements die in GTA IV te halen zijn ook halen in tBoGT. Behalve uiterard de ''missie Achievements'' in GTA IV. Bedankt voor de reactie. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Alle 154 bruggen over 'echt' water, dus over de aan de oceaan aangesloten stkken water ;) .

Edit, 14 dus, ik maak tegenwoordig wat domme fouten :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Alle 154 bruggen over 'echt' water, dus over de aan de oceaan aangesloten stkken water ;) .

Edit, 14 dus, ik maak tegenwoordig wat domme fouten :7 .

Typtyfus? :7 Overigens Jacky, ik had ook 10 bridges until Achievement, en ik heb de Episodes ;).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...