dirtyskater Geplaatst: 17 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2003 Yuw, kheb het spel 27% uitgespeeld vloges mijn stats en 76 missies gedaan ma ik heb op het moment geen missies meer? is da normaal of is het al uitegespeeld? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 17 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2003 Als het goed is moet je dan effe missies ergens anders doen. Ik kwam ook een keer vast. Toen bleek ik in Pole Position (die club met dames) 3 minuten in zo'n kamertje te moeten zitten. Daarna gingen de missies weer door. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 17 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2003 Om de 100% te halen moet je dan alle hidden packages, rampges(missie) en stunts doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 19 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2003 Om de 100% te halen moet je dan alle hidden packages, rampges(missie) en stunts doen. je hebt volgens mij gelijk marius had me kamaraad ook all Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dirtyskater Geplaatst: 23 december 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2003 kheb het gevonden. alles kopen en rampages ne alles wag e maar knt doen doen. ook hiden package Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jos2 Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2003 Als je cheats gebruikt kun je geen 100% meer krijgen! Dus pas op!!! :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rwesterh Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2003 Om alle Rampages te kunnen krijgen, of hidden Packages, kun je ook Mappen downloaden vanaf internet! Scheelt heel veel werk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 of gewoon gebouwen kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Yuw,kheb het spel 27% uitgespeeld vloges mijn stats en 76 missies gedaan ma ik heb op het moment geen missies meer? is da normaal of is het al uitegespeeld? <_< Als je wiskunde hebt gehad kun je weten dat 27% niet helemaal is, waarschijnlijk moet je nog heel veel gaan doen (kijk op www.all-vice-city.fr.st voor wát je moet doen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Als je cheats gebruikt kun je geen 100% meer krijgen! Dus pas op!!! :rolleyes: Echt wel... Dat kan alleen is San Andreas niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Dit kan ook in GTA VC niet. Of er nog onderscheid wordt gemaakt tussen verschillende cheats weet ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Dit kan ook in GTA VC niet. Of er nog onderscheid wordt gemaakt tussen verschillende cheats weet ik niet. Met sommige codes kan je het spel nog wel op 100% krijgen. Met weer-codes, H & A codes en auto-kleur codes kan je em nog wel 100% uitspelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.