bramhawk Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 ik heb eindelijk mijn eerste girlfriend en in jullie walktrough staat dat ze thuis is vanaf 16.00 en ik heb nu al tot 17.00 gewacht en ze is er nog nie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 ik heb eindelijk mijn eerste girlfriend en in jullie walktrough staat dat ze thuis is vanaf 16.00 en ik heb nu al tot 17.00 gewacht en ze is er nog nie De ene keer is ze er niet en de andere keer wel. Maar op de PS2 versie waren er ook elke keer problemen met die vriendinnen. Omdat ze nooit thuis waren. Toen ik eenmaal een vriendin had bleef ik er maar naar toe gaan. Toen was ze bij mij elke keer wel thuis. Als ik een paar dagen niet ga en dan wel weer, toen waren ze er telkens niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroendb Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 (bewerkt) na de missie moet je eerst even saven en niet meteen wachten. en soms is ze er niet nee. een paar keer saven helpt. of een andere missie gaan doen. en daarna terug komen en daten Bewerkt: 15 juni 2005 door jeroendb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramhawk Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 O ja, en waar moet ik bloemen kope?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 die liggen versrpreid door heel san andreas, kijk even in de walktrough voor maps Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 hier is de kaart waar de bloemen liggen: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...=subtype&name=6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maxiboy Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 hier is de kaart waar de bloemen liggen:http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...=subtype&name=6 yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 yoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Welkom op dit forum! Gedraag je een beetje. Dit slaat natuurlijk nergens op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 even off-topic: voor de makers van de walktrough: ik vind hem zalig de walktrough, maar ik moet toch nog een foutje melden: bij de courier staat bij sf met een faggio en in lv met een freeway, maar het is andersom . het 2e is niet echt een foutje maar een vraag: hoe komt het dat ik bepaalde plattegronden niet kan opslaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 het 2e is niet echt een foutje maar een vraag: hoe komt het dat ik bepaalde plattegronden niet kan opslaan? welke dan bijvoorbeeld? dan probeer ik het op te slaan --> kijken of dat wel werkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.