Twister24 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) Beste leden, Ik heb dit topic geopend om te lezen of jullie nog goede voornemens hebben! Regel(s): Alleen goede voornemens posten (en niet offtopic of zoiets dergelijks posten). Als je een bericht post met een reactie of een quote erin, zet dan ook meteen jouw goede voornemens erin. Mijn goede voornemens zijn: Stoppen met nagelbijten en minder vloeken. Oja, en minder muizen (computermuis... Dohh!) slopen! (Nu al 3 gehad) De beste wensen van Twister24 Bewerkt: 1 januari 2010 door Twister24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 Mijn goede voornemens zijn - Betere cijfers halen op school. - Ook minder vaak vloeken. - Een wedstrijd van Arsenal bezoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 Eigenlijk alles wat MostWantedKid zei. -Beter mijn best doen op school. -Minder vloeken (Ik moet dat nog echt wel afleren) -Beetje op mijn gewicht letten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 Mijn voornemens voor 2010: Minder op de Computer zitten. Dit houdt ook spelcomputers in. Werken bij mijn vader zodat ik mijn nieuwe Computer kan kopen. Gezonder eten. meer sporten. (Van 6 uur wil ik naar 8 uur per week). Lid worden van een schietvereniging. Ik heb er nog wel meer, maar zo uit mijn hoofd zijn dit de belangrijkste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 Ohja, nog eentje vergeten! Dus mijn goede voornemens zijn: Stoppen met nagelbijten en minder vloeken en veel beter mijn best doen op school! Oja, en minder muizen (computermuis... Dohh!) slopen! (Nu al 3 gehad) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 - Werken - Minder gamen - Cijfers goed blijven houden - Sporten - Minder aandacht vragen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 En daar is mijn lijstje. Werk zoeken Minder achter de computer zitten (hoewel ik denk dat dat niet gaat lukken) Minder mopperen en vloeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 - Werk zoeken. - Halfafgemaakte casemods afmaken. - Wat meer gaan DJ'en. - XBOX360 wegdoen. - Betere cijfers halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 - kindje krijgen met m'n vrouw want dat willen we al zo lang - een heel jaar lang niet rood staan bij de bank - meer sporten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) - Meer drinken. (niet genoeg alcohol op in 2009 ) - Meer leuke dingen doen met vrienden. Dat heb ik dit jaar erg weinig gedaan en ik ben sociaal al zo goed als dood. - Wat minder achter mijn pc zitten aangezien ik zo best wel mijn arm en ogen sloop. - Toch maar eens een poging te wagen om te wat meer te eten. (ja, mannen kunnen ook anorexia hebben) Ik merk dat ik er best wel veel last van heb. Bewerkt: 1 januari 2010 door Flashingdemon666 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 Voornemens Minder vaak de snoepla opentrekken (oude gewoonte :$); Minder uren achter een beeldscherm doorgaan brengen; Me (nog) meer inzetten voor sport zodat ik volgend jaar (hopelijk) in de B1 kom; Betere cijfers halen, en zorgen dat ik overga; Vaker naar de sportschool gaan, waar ik al 2 jaar een abbo op heb maar pas 3 keer ben gegaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michiel23 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) -Stoppen met Roken 1e dag dat niet rook btw ook -Zoals al zoveel gezegd is, minder te vloeken - Op een sport gaan -En ook maar minder achter de PC Bewerkt: 1 januari 2010 door Michiel23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 - Nog veel mensen helpen met techniek spul hier in de buurt (tv's aansluiten en dergelijke) - Nieuwe webtalen leren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 - Werk zoeken. - Halfafgemaakte casemods afmaken. - Wat meer gaan DJ'en. - XBOX360 wegdoen. - Betere cijfers halen. :bonk: maarja, mijn lijstje wat ik toch niet volhou: Beter mijn best doen op school Iets minder gamen Minder schelden Mooie spullen kopen Aan sommige dingen gewoon schijt hebben bijvoorbeeld als ik iets wil kopen maar ik weet niet of ik het nou wel wil kopen voor die prijs, gewoon schijt aan hebben en kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 - Een leuk bijbaantje krijgen - Sowieso 1000 posts hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.