Dr.Oppai Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 -goede cijfers halen. -haat blijven houden aan die hype over afvallen en niet snacken dat de hele tijd op de tv is. -haat blijven houden aan oproepen op tv voor een beter klimaat wat de mensen na 1 keer ook wel weten inplaats van het 10000000 keer op de tv herhalen. -er een leuk jaar van maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 -Stoppen met Roken 1e dag dat niet rook btw ook Ah!! Een broeder in de strijd... Ik ben ook gestopt met roken, veel succes toegewenst! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 Heb er nog een paar - Haat houden aan rap - Haat houden aan R&B - Haat houden aan Hiphop - Haat houden aan Pop - Haat houden aan Hollandse muziek - Haat houden aan alles behalve Metal - Haat houden aan KoRn - Haat houden aan Slipknot - Alle Rammstein albums verzamelen - Alle Metallica albums verzamelen - Naar een Rammstein concert gaan - Naar een Metallica concert gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cilly Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2010 -Stoppen met Roken 1e dag dat niet rook btw ook Ah!! Een broeder in de strijd... Ik ben ook gestopt met roken, veel succes toegewenst! Ik ga over een week stoppen. Vind het zo banaal om op 1 januari te stoppen. Ik weet het, klinkt raar, is raar. Maar toch...Misschien een "Steun de stopper"-topic maken? Voor de rest; *Meer spelletjes doen met zoon *Minder ergeren aan bepaalde mensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2010 Lekker cliché!! Veel meer tijd vrij maken voor leuke dingen; Lekker actief bezig zijn; Het jaar overleven! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2010 Lekker cliché!! Veel meer tijd vrij maken voor leuke dingen; Lekker actief bezig zijn; Het jaar overleven! Hoezo cliché? IS HELEMAAL NIET CLICHÉ! JIJ BENT CLICHÉ! Oke... Nog een goede voornemen: Minder fappen en minder pr0n kijken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PorZ19 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) -scooterexamen halen -vmbo tl examen halen - betere Cijfers voor Engels, Scheikunde, Natuurkunde en Wiskunde. - van het leven Genieten. - meer tijd besteden aan me hobby's - een leuk baantje zoeken - meer tijd besteden aan muziek enz. Bewerkt: 2 januari 2010 door PorZ19 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2010 Hoezo cliché?IS HELEMAAL NIET CLICHÉ! JIJ BENT CLICHÉ! Als jij het jaar wilt overleven op het forum dan zou ik vooral zo doorgaan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jellemuis Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) minder naar de supermarkt gaan in de pauze, zo hou ik meer geld over voor leuke dingen leren voor proefwerken en s.o's want nu leerde ik nooit maar haalde toch voldoendes dus met leren kan ik volgend jaar naar atheneum beter worden in het maken van graphics 1000 posts halen beter gitaar gaan spelen dat was het, ik rook niet en ik drink niet ^^ nog geen 16 dus daar hoef ik niet op te letten Bewerkt: 12 januari 2010 door jellemuis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Hoezo cliché?IS HELEMAAL NIET CLICHÉ! JIJ BENT CLICHÉ! Als jij het jaar wilt overleven op het forum dan zou ik vooral zo doorgaan.. Grrrrrr..... Ik red het wel hoor denk ik... Nu bedenk ik een nieuwe voornemen: Jowx temmen en in een kooitje stoppen! (goed verzorgen natuurlijk, zoals kammen en strikjes in zijn haartjes doen!) >>> Door Jowx: Pas maar op dat je niet in de buurt van m'n banknuppeltje komt, anders 'zwaait' er wat voor je.. <<< Sorry, maar ik heb al genoeg gezwaait bij sinterklaas dit jaar! Pfoe, wat was mijn broertje enthousiast dit jaar! Bewerkt: 2 januari 2010 door Twister24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 (bewerkt) Goede voornemens van dit nieuwe jaar: Geen goede voornemens nemen, ze komen nooit uit (Dit meen ik serieus) Bewerkt: 11 januari 2010 door Snowleopard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King of San Andreas Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 betere cijfers halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
willymazout Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2010 Mijn goede voorneme is vriendelijk zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2010 Mijn goed voornemen is mensen helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2010 Lekker laat maarja: Ik wil net zoals Jellemuis dit jaar mijn 1000e post posten (YES WE CAN) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.