TomFurga Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Een wat rustiger jaar hebben dan het afgelopen jaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 dat was het, ik rook niet en ik drink niet ^^ nog geen 16 dus daar hoef ik niet op te letten En ik scheld niet . KUT M'N PEUK IS IN M'N BIERTJE GEVALLEN! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 (bewerkt) Tja werken voor mn geld, de eerste maand zit erop Ik heb een krantenwijk (ochtend krant), elke dag ongeveer half 6 eruit 6 dagen in de week. En ik moet echt wat minder naar de Aldi gaan Bewerkt: 4 februari 2010 door FrankDangerz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 4 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 Tja werken voor mn geld, de eerste maand zit erop Ik heb een krantenwijk (ochtend krant), elke dag ongeveer half 6 eruit 6 dagen in de week. En ik moet echt wat minder naar de Aldi gaan Ik moet ook minder broodjes gaan halen bij de winkel waar ik naast woon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.