Rinaldootje Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Weer een topic over 2010? Ja Maar dit topic is speciaal voor het beeld en geluid in 2010. Films, muziek, Televisie, kunst, etc. Welke films komen er? En op welke films verheug jij je dan? Is er een artiest die dit jaar een nummer gaat maken? Welke televisie series komen er, gaan er, of blijven er? Bespreek het hier allemaal. En laat ik dan eens beginnen. Film: De film Jackass 3D komt uit. Op 15 Oktober. Deze Jackass zal in volledig 3D zijn Ik kan al niet wachten. Er komt ook een A-team film uit. Maarja ik kan nu nog niet echt zeggen of die goed wordt. Muziek: Er is een nieuw album gepland voor de Finse band HIM. Ben benieuwd of het wat wordt. Ik hoop ook dat er een nieuw album van Metallica komt TV: De series CSI, CSI: MIami en CSI: New york gaan hun 10e (Yay), 8e en 6e seizoen in. Een nieuw seizoen van Family guy en American dad is al bevestigd. South Park seizoen 14 De TV serie 24 eindigt in Mei Oninteressant: As the world turn en ONM zullen eindigen. Alleen ik kijk geen soaps en is dus voor mij Oninteressant. Oké, zijn er dus momenten op Beeld en geluid gebied dit jaar waar jij je op verheugt? Reageren
Mevin Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Pearl Jam @ Rock In The Park , en misschien die Jackass 3D, en natuurlijk nieuwe South Park En Family Guy afleveringen Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ik hoop dat de Red Hot Chilli Peppers hier een tour gaan doen. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Dexter seizoen 5 *kwijl* of komt die niet in 2010 :$ Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Hopen dat Green Day een nieuw album krijgt Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Avatar op op Blu-ray verheug ik mij het meest op wat films betreft. Kan ik eindelijk lekker thuis genieten van deze epische film! Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Ik verheug mij vooral op Breakout Kings, een nieuwe serie die gemaakt wordt door de schrijvers van Prison Break en geproduceerd wordt door Fox Reageren
TomHagen Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Vier dagen Rock Werchter! Pearl Jam, Rammstein, Muse en Green Day! Dat wordt zeker een leuk uitje. Reageren
lexus123 Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Hopelijk de nieuwe tour van Daft Punk. En een nieuw Red Hot Chili Peppers album. Reageren
Dizzee Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 CD's: Shawn Desman Craig David Films: Shutter Island, The Expendables, Iron Man 2, Robin Hood The A-team Inception Step Up 3D Series: Supernatural Lost Heroes House Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 * Lost Seizoen 6 * 24 Seizoen 8 * Breakout Kings Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 (bewerkt) * 24 Seizoen 8 Als je online kijkt dan zijn ze al bezig. Maar als je hem op TV wilt kijken denk ik eerder dat je tot 2011 moet wachten. 24 Wordt namelijk op een andere manier uitgezonden dan de andere TV series. Ze beginnen met een nieuw seizoen in Januari. Normaal gesproken is dat eind zomer, begin winter. En dan is er nog een tussenstop in de winter. en gaan ze in de lente weer verder. Maar 24 begint dus in Januari en gaat door tot Mei. Geen tussenstops. behalve dan die tussen de seizoenen in. Dit jaar was in Nederland dat seizoen 7 in Januari begon. En dat gaat nog wel een maand of 2 door. (Als ik het goed heb) Waardoor volgend jaar rond dezelfde periode het volgende seizoen begint. Seizoen 8 Bewerkt: 15 februari 2010 door Rinaldootje Reageren
Cabyon Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Ik heb vooral zin in NCIS:LA op Veronica, die op 7 maart in première gaat. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Ik zie zojuist dat Gorillaz met een nieuw album komt in 2010, en dan ook nog eens met een gastoptreden van Lou Reed ; veel geiler krijgen we het niet. Reageren
TomHagen Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Ooooeehw! Dropkick Murphys maken ook een nieuw album zie ik net. In Januari was het al genieten in de HMH, hopelijk komen ze snel terug naar Nederland. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.