Jump to content

GTA IV pc


PrioX

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb sinds kort GTA IV op de PC,

Alleen elke keer als ik hem opstart doet hij het niet.

Als ik op''start'' druk in het Rockstar Games Social Club venster dan komt er dit (foto)

Kan iemand me uitleggen wat ik nu moet doen..?

(Ik heb IV gewoon in de winkel gekocht)

:dans: Een gelukkig 2010! :dans:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Is ie uberhäupt wel origineel? Want ik denk niet dat je dit zomaar krijgt.

Het lijkt mij dat als hij uit de Bart Smit komt origineel is,

Als ik op ''start'' druk gaat mijn PC 5 min laden en dan komt die fout melding(foto)

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry wat bedoel je er precies mee ? :$

hoezo staat er niks op cd 2 dat vind ik vreemd (zal zo ff bij mij kijken wat er op moet staan)

en heb je al alles geupdate (gta patches , windows servers pack, andere programma's up to date)

CYlas

Link to comment
Delen op andere websites

Is ie uberhäupt wel origineel? Want ik denk niet dat je dit zomaar krijgt.

Het lijkt mij dat als hij uit de Bart Smit komt origineel is,

Als ik op ''start'' druk gaat mijn PC 5 min laden en dan komt die fout melding(foto)

Ga eens naar je GTA IV map en start hem via LAUNCHGTAIV.exe.

Link to comment
Delen op andere websites

heb ff gekeken op cd 2 en bij mij staat daar een mapje met daarin 2 bestanden en een van 7 gb

Cylas

van bart smit zeg je hè volgens mij heb ik daar een paar jaar geleden ook een gekopieerde rtc 3 gekocht. (zijn de plaatjes op de cd in kleur, zat gta nog in een plastic 'hoesje'?)

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk staat er wel iets op zn 2de CD, alleen kan je dat niet zien als hij die opent met Windows Media Player. Als hij gewoon naar Start-> Deze computer-> (schijfstation) -> Rechtermuisknop-> openen gaat staat er wel wat op.

Heb je hem al opnieuw geinstalleerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit probleem komt voor als een code die nodig is voor de herkenning van de dvd er niet is, bijvoorbeeld bij een gemounte disc(dus illegaal).

Zorg dat je cd1 in je drive hebt zitten(die kan lezen, dus geen brander). Start daarna GTA4 via Launchgta4.exe die in \Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV te vinden is, voer deze ook als administrator uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit probleem komt voor als een code die nodig is voor de herkenning van de dvd er niet is, bijvoorbeeld bij een gemounte disc(dus illegaal).

Zorg dat je cd1 in je drive hebt zitten(die kan lezen, dus geen brander). Start daarna GTA4 via Launchgta4.exe die in \Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV te vinden is, voer deze ook als administrator uit.

Ik wil dit best allemaal doen, alleen heel mijn IV map is leeeg er staat alleen maar video en music maar die zijn ook allebei helemaal leeg.

Ik kan LAUNCHGTAIV.exe niet vinden en nee ik heb IV nog niet op nieuw geherinstalleerd.

Een tijdje geleden deed hij het gewoon alleen toen kon ik door de grond enzo kijken en was de auto+niko weg ect. Ik ga nu even cd 2 opene

EDIT: er zat wel wat in de IV map

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

je meot ook in de installatiemap kijken, niet op de cd. :duh:

en als jij in de installatie map kijkt dan lul jij nu dikke onzin aangezien de installatie van gta4 die 2 mappen helemaal niet bevat.

EDIT: ik houd op met de hulp hierzo, cd1 en de installatie bevatten beiden geen folder genaamd video of music, jij lult hierzo gewoon complete onzin, en ik snap neit waarom.

Nog ff een EDIT: No way dat jij hem legaal hebt, je verzint hierzo ff mappen die neit bestaan, je gta 4 map is 'leeg' en je hebt die melding, we weten hierzo geneog.

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

je meot ook in de installatiemap kijken, niet op de cd. :duh:

en als jij in de installatie map kijkt dan lul jij nu dikke onzin aangezien de installatie van gta4 die 2 mappen helemaal niet bevat.

EDIT: ik houd op met de hulp hierzo, cd1 en de installatie bevatten beiden geen folder genaamd video of music, jij lult hierzo gewoon complete onzin, en ik snap neit waarom.

Dan lul ik toch :duh: Net of ik voor me lol een topic voor dit aanmaak

Ik heb nu mijn LAUNCHGTAIV.exe gevonden en ik heb hem daar mee opgestart aleen hij blijf de foutmelding aan geven(foto)

Ik heb een update geinstalleert alleen ik weet niet hoe hij heet :$

LEES DAN EVEN MIJ EDIT VAN DAAR BOVEN ! :duh:

En die melding is pas sinds kort!

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...