Jump to content

GTA IV pc


PrioX

Recommended Posts

heb je 'm al een keer opnieuw geinstalleert

Cylas

Nee ik ga het nu proberen bedankt ! :)

@Wesely123:

Gast als je me niet gelooft post dan niet ! :duh:

En dan nu ff de foto van de map voor de mensen die me niet geloven dat ik een IV map heb :

gta4map.jpg

EDIT: kan iemand mij vertellen waar ik hem opnieuw kan installeren ?

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

waarom mag ik dan niet posten? omdat je dan busted bent en je hulp niet krijgt? zolang een post niet tegen enige regels is van het forum of der wet mag ik het gewoon posten, en aangezien het niet totaal onnuttig was voor het forum mag ik het gewoon plaatsen, dit is weer iets waarin je je behoorlijk verdacht maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

waarom mag ik dan niet posten? omdat je dan busted bent en je hulp niet krijgt? zolang een post niet tegen enige regels is van het forum of der wet mag ik het gewoon posten, en aangezien het niet totaal onnuttig was voor het forum mag ik het gewoon plaatsen, dit is weer iets waarin je je behoorlijk verdacht maakt.

Kijk van die reactie's :duh:

Als je mij voor een of andere crimineel aan ziet dan help je me toch niet ;)

Ik wil echte hulp ik wil niet aan horen dat ik ''verdacht'' ben.

BEL DE POLITIE HIER IS EEN CRIMINEEL ! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

waarom mag ik dan niet posten? omdat je dan busted bent en je hulp niet krijgt? zolang een post niet tegen enige regels is van het forum of der wet mag ik het gewoon posten, en aangezien het niet totaal onnuttig was voor het forum mag ik het gewoon plaatsen, dit is weer iets waarin je je behoorlijk verdacht maakt.

Kijk van die reactie's :duh:

Als je mij voor een of andere crimineel aan ziet dan help je me toch niet ;)

Ik wil echte hulp ik wil niet aan horen dat ik ''verdacht'' ben.

BEL DE POLITIE HIER IS EEN CRIMINEEL ! :duh:

:schater: (ff voor de duidelijkheid, ik lach je uit, niet met je mee)

Een reactie hoeft neit behulpzaam te zijn voor de TSer(dat ben jij dus), maar kan nog altijd nuttig zijn voor eht topic, zoals ik dus postte dat ik vermoedde dat jij hem illegaal hebt, in dat geval mag ik het dus gewoon posten en daar heb jij dus helemaal niks op te zeggen, dus doe dat dan niet, ipv mij op shit wijzen van mij dat volledig toegestaan is.

Dus als jij zulke dingen niet wilt horen werk er dan zelf ook neit naar toe door zo'n pic te posten van die cd error en ook vervolgens eens onzin op te noemen van foute mappen en lege mappen, je maakt eht je zelf moeilijk dus ga dan niet boos op mij zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

waarom mag ik dan niet posten? omdat je dan busted bent en je hulp niet krijgt? zolang een post niet tegen enige regels is van het forum of der wet mag ik het gewoon posten, en aangezien het niet totaal onnuttig was voor het forum mag ik het gewoon plaatsen, dit is weer iets waarin je je behoorlijk verdacht maakt.

Kijk van die reactie's :duh:

Als je mij voor een of andere crimineel aan ziet dan help je me toch niet ;)

Ik wil echte hulp ik wil niet aan horen dat ik ''verdacht'' ben.

BEL DE POLITIE HIER IS EEN CRIMINEEL ! :duh:

:schater: (ff voor de duidelijkheid, ik lach je uit, niet met je mee)

Een reactie hoeft neit behulpzaam te zijn voor de TSer(dat ben jij dus), maar kan nog altijd nuttig zijn voor eht topic, zoals ik dus postte dat ik vermoedde dat jij hem illegaal hebt, in dat geval mag ik het dus gewoon posten en daar heb jij dus helemaal niks op te zeggen, dus doe dat dan niet, ipv mij op shit wijzen van mij dat volledig toegestaan is.

Dus als jij zulke dingen niet wilt horen werk er dan zelf ook neit naar toe door zo'n pic te posten van die cd error en ook vervolgens eens onzin op te noemen van foute mappen en lege mappen, je maakt eht je zelf moeilijk dus ga dan niet boos op mij zijn.

Staat er dat iemand moet lachten NEE!

Ik vraag voor de 2de keer om hulp !

Dat jij heel je PC uit je kop kent FIJN !

Ik ben daar niet zo goed in. En als je dan een fout maakt ben je niet gelijk een ''verdacht''.

Eerst deed hij het normaal maar daarna kreeg ik die melding pas ;)

En de enige die het mij moeilijk maakt ben jij met je ''verdachte praatjes''

Is hier ook nog iemand die hier dalyk CSI(niet grappig bedoelt!) gaat spelen ?

On-TOPIC":

Kan iemand mij vertellen waar ik hem opnieuw kan inst. :tu:

EDIT: kan iemand me vertellen wat dit is : ERROR : SECULAUNCHER : FAILED TO START APPLICATION [2000]

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

heb je 'm al geprobeert helemaal opnieuw te installeren?

Kijk eens 1 post boven je :puh:

Jaa alleen hij duurt een beetje lang...

EDIT: okee hij is klaar(bijna) met installeren, maar nu staat er :

Installing DirectX

Installing visual C++ Componets

Als deze klaar zijn zegt hij dat ik Disc 1 er in moet doen maar die zit er al in, dan open ik de schijf om hem er opnieuw in te doen , en dan begint hij weer opnieuw met de 2 programma's te installeren van hier boven dit is nu al 4 keer ? Help ..

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...