Jump to content

Bryce Dawkins


GTA5005

Recommended Posts

Ik wou even een opmerking maken over het artikel over Bryce Dawkins op de wikigta site.

Er staat namelijk dat hij de burgemeester van Liberty City is, maar hij is toch echt deputy mayor, oftewel: plaatsvervangend burgemeester.

En nog iets...

er staat ook dat je in de Lost and Damned een missie moet doen dat je afluisterapparaat in z'n Infernus moet plaatsen.

Je zou die missie van Thomas Stubbs krijgen, maar die missie komt mij écht niet bekend voor...

Zit deze missie alleen in de downloadbare versie ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Deze komt idd alleen voor in TLaD dus de uitbreiding van IV,

Dit is een missie van de zij-missie's die je van Stubbs krijgt.

In IV hoor je enkele uitspraken met zijn naam er in ;)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb TLaD dus wel, ook al uitgespeeld, maar die missie komt mij niet bekend voor en op de wikigta site staat die missie er ook niet op.

--

Oh zijmissie... ok bedankt.

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou even een opmerking maken over het artikel over Bryce Dawkins op de wikigta site.

Er staat namelijk dat hij de burgemeester van Liberty City is, maar hij is toch echt deputy mayor, oftewel: plaatsvervangend burgemeester.

En nog iets...

er staat ook dat je in de Lost and Damned een missie moet doen dat je afluisterapparaat in z'n Infernus moet plaatsen.

Je zou die missie van Thomas Stubbs krijgen, maar die missie komt mij écht niet bekend voor...

Zit deze missie alleen in de downloadbare versie ofzo?

het is een bijmissie kijk in je telefoon en klik op thomas stubss en dan iets met Job ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...