flippie13 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) Me eerste signature van 2010 Gemaakt van een tut, zelf ben ik er niet helemaal tevreden over (met name de tekst), maar alle tips zijn welkom, vandaar dat ik hem post [size="1"Happy new year btw ][/size] Bewerkt: 1 januari 2010 door flippie13 Reageren
.NightFlower Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Ben benieuwd met wat voor tutorial je deze signature hebt gemaakt. Ik vind hem zelf ook niet zo heel top geworden. Hoewel de achtergrond redelijk is gelukt er zit structuur in en uiteraard de kleur is verder prima Ik zie dat soort achtergronden wel vaker bij voetbal sigs, dus dat lijkt mij in iedergeval aardig in orde. Maar dan de render, naar mijn mening is deze wat aan de grote kant, hij had wel iets kleiner gemogen.. Nu vult je render zowat je hele signature op. Ook jammer dat de kwaliteit van de render niet zo heel hoog is, misschien omdat je wat effecten/filters eroverheen hebt gezet? Ook is hij wat hoekig als je goed kijkt. De tekst is inderdaad wat minder, maar daar weet ik vaak ook niet zoveel raad mee Soms wil een simpele clipping mask wel helpen. Bewerkt: 2 januari 2010 door .NightFlower Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.