Puma Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 *********************************************************** *********************************************************** X-mas mod by Puma *********************************************************** *********************************************************** Veel info ga ik niet geven, de video en de screenshots zeggen genoeg. ub3OqlM27gs *********************************************************** *********************************************************** DOWNLOAD van mijn site GtaGarage pagina met download etc. Enjoy ! *********************************************************** *********************************************************** Reageren
Fedmas Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Netjes! Lekker compleet met skin en "cadeaugun". Echt super! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Origineel ... Nee echt mooi gemaakt, leuke details en je hebt blijkbaar wel aan veel gedacht, het kado-kanon lijkt me geweldig . Reageren
PinkDevil Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Imo ben je wel een beetje laat... Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Imo ben je wel een beetje laat... Haha, dat komt omdat hij dit speciaal voor de modding contest gemaakt heeft. En de Modding Contest werd opgezet 2/3 weken voor Kerst. En aangezien je, je ingezonden mod pas vandaag mocht releasen op het forum, is hij een beetje laat. Reageren
Basssss Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Een vraagje. Vuren Hydra's en Hunters nu ook cadeautjes af? Want het lijkt me dat ze het zelfde model gebruiken. Reageren
Puma Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Zou best kunnen, maar als je dat erg vindt, dan vervang je missile.dff en missile.txd toch gewoon niet? Reageren
Remi-X Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Een vraagje. Vuren Hydra's en Hunters nu ook cadeautjes af? Want het lijkt me dat ze het zelfde model gebruiken. Nee, dat doen ze dus niet kwam ik ooit achter. Tenminste, het was mij dan niet opgevallen. Maar prachtige mod Puma, dat is niet te ontkennen Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Check CJ, neger Kerstman (dit is niet racist bedoelt). Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Check CJ, neger Kerstman (dit is niet racist bedoelt). Santa Nigga Reageren
keessie Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) hijs is mooi jammer dat het al kerst geweest is maar het ziet er geniaal uit Bewerkt: 2 januari 2010 door keessie Reageren
cooling Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 haha lol Toch weer aan het modellen gegaan? Grappig gemaakt Ik blijf je topics volgen Groetjes! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Ik had dit al gemaild voor mijn stem van het modding contest, maar echt diep respect. Dit is één van die mods die pas echt origineel zijn en goed uitgewerkt. Alles is tot op de puntjes uitgedacht, de modellen zitten mooi in elkaar. Respect voor Puma die het doet met KetchUp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.