Jump to content

Steam GTA IV/4 wilt niet naar multiplayer


D-V-D-K

Recommended Posts

Ik heb GTA IV/4 via Steam gekocht en ik wou met me mobiel naar multiplayer gaan, maar ik blijf deze error krijgen:

You cannot access multiplayer with modified files,

you need to restore the original files in order to access multiplayer.

Ik heb totaal geen mods, ik weet ook geeneens hoe je die moet installeren :(

Ik heb het echt gekocht via Steam doe hij uit was voor €7,50 en niet gedownload ofzo! via steam dus :puh:

Bewerkt: door D-V-D-K
Link to comment
Delen op andere websites

Je mag niet liegen hypocrite.gif je hebt hem namelijk wel gedownload. Via Steam weliswaarpuh2.gif

Maar goed,Ik heb gta 4 ook gekocht op steam, ook toen die 7.50 was(zo chill!!) Ik heb hem alleen nog niet gedownload, kan dus ook niet zeggen hoe je dit probleem moet oplossen.

Maar jij kan het beste hier naar vragen op het steam forum.

op dit forum: http://forums.steamp...splay.php?f=337

voor de gene die niet weten was steam is:

Met de komst van snelle internetverbindingen in veel huishoudens en het betrouwbaarder worden van betalingen via internet is het mogelijk geworden om games tegen betaling te downloaden en deze vervolgens te kunnen spelen. Men betaalt dus niet langer voor de CD of DVD met daarop de software, maar voor het recht om het spel te spelen. Wanneer men via Steam een product heeft aangeschaft behoudt de Steam abonnee te allen tijde het recht om het product te downloaden en te spelen, ook wanneer het product al eens van de PC is verwijderd. Tevens is deze methode PC-onafhankelijk, wat inhoudt dat bovenstaande geldt ongeacht welke PC men gebruikt. bron wikipedia

Bewerkt: door xSANx-xERWINx
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...