MidnightMayhem Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) Hee forummers, Omdat mijn kutcomputer de laatste nieuwe games niet kan draaien, ben ik van plan m'n nieuwjaarsgeld te besteden aan een PS3. Helaas ben ik nog altijd aan het sparen voor een mooie HD televisie, maar in afwachting van dat zoek ik oplossingen. Ik zou graag hem tijdelijk aansluiten aan mijn laptopbeeldscherm of aan een TFT-beeldscherm van m'n vader. Is dit te moeilijk en helemaal de moeite niet waard? Welke hardware en/of software heb ik er voor nodig? Alvast bedankt PS. Ik wist niet waar dit hoorde, in het Console forum of in het Hardware computer forum. EDIT: het is dringend, dus snel antwoorden aub! Bewerkt: 1 januari 2010 door MidnightMayhem Reageren
Pesimist Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 wat voor uitgang heeft die tft scherm en die laptop? Reageren
Velaro Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Hee forummers, Omdat mijn kutcomputer de laatste nieuwe games niet kan draaien, ben ik van plan m'n nieuwjaarsgeld te besteden aan een PS3. Helaas ben ik nog altijd aan het sparen voor een mooie HD televisie, maar in afwachting van dat zoek ik oplossingen. Ik zou graag hem tijdelijk aansluiten aan mijn laptopbeeldscherm of aan een TFT-beeldscherm van m'n vader. Is dit te moeilijk en helemaal de moeite niet waard? Welke hardware en/of software heb ik er voor nodig? Alvast bedankt PS. Ik wist niet waar dit hoorde, in het Console forum of in het Hardware computer forum. EDIT: het is dringend, dus snel antwoorden aub! Hey, Tuurlijk is dit mogelijk. Je kan je PS3 aansluiten op een TFT-beelscherm met behulp van een DVI naar HDMI kabel. Reageren
Pesimist Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ja maar het ligt eraan wat voor uitgang die heeft Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Hee forummers, Omdat mijn kutcomputer de laatste nieuwe games niet kan draaien, ben ik van plan m'n nieuwjaarsgeld te besteden aan een PS3. Helaas ben ik nog altijd aan het sparen voor een mooie HD televisie, maar in afwachting van dat zoek ik oplossingen. Ik zou graag hem tijdelijk aansluiten aan mijn laptopbeeldscherm of aan een TFT-beeldscherm van m'n vader. Is dit te moeilijk en helemaal de moeite niet waard? Welke hardware en/of software heb ik er voor nodig? Alvast bedankt PS. Ik wist niet waar dit hoorde, in het Console forum of in het Hardware computer forum. EDIT: het is dringend, dus snel antwoorden aub! Hey, Tuurlijk is dit mogelijk. Je kan je PS3 aansluiten op een TFT-beelscherm met behulp van een DVI naar HDMI kabel. Maar ik denk niet dat dat TFT-scherm dat heeft ;d Reageren
Velaro Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Hee forummers, Omdat mijn kutcomputer de laatste nieuwe games niet kan draaien, ben ik van plan m'n nieuwjaarsgeld te besteden aan een PS3. Helaas ben ik nog altijd aan het sparen voor een mooie HD televisie, maar in afwachting van dat zoek ik oplossingen. Ik zou graag hem tijdelijk aansluiten aan mijn laptopbeeldscherm of aan een TFT-beeldscherm van m'n vader. Is dit te moeilijk en helemaal de moeite niet waard? Welke hardware en/of software heb ik er voor nodig? Alvast bedankt PS. Ik wist niet waar dit hoorde, in het Console forum of in het Hardware computer forum. EDIT: het is dringend, dus snel antwoorden aub! Hey, Tuurlijk is dit mogelijk. Je kan je PS3 aansluiten op een TFT-beelscherm met behulp van een DVI naar HDMI kabel. Maar ik denk niet dat dat TFT-scherm dat heeft ;d Dit is toch wel zo bij de meeste schermen hoor. Kijk anders zelf eens welk ingangen dat scherm heeft. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) zelfs bij oude beeldschermen? Heb het niet gevonden, zal morgen uitgebreid kijken EDIT: Heb even op m'n laptop gekeken, en ik heb een HDMI en DVI output! Misschien even te vroeg gejuicht.. Ik heb een HDMI output, maar de DVI output, is dat waarmee je bv. een extern beeldscherm aan je laptop kan hangen? Zo ja: Zo nee: Nee, heb enkel een HDMI output Of is het rechtse van deze foto toch een DVI output? Bewerkt: 2 januari 2010 door MidnightMayhem Reageren
Rullez Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 zelfs bij oude beeldschermen? Heb het niet gevonden, zal morgen uitgebreid kijken EDIT: Heb even op m'n laptop gekeken, en ik heb een HDMI en DVI output! Misschien even te vroeg gejuicht.. Ik heb een HDMI output, maar de DVI output, is dat waarmee je bv. een extern beeldscherm aan je laptop kan hangen? Zo ja: Zo nee: Nee, heb enkel een HDMI output Of is het rechtse van deze foto toch een DVI output? Ik weet niet of jij het verschil weet tussen rechts en links, maar de rechtse is een VGA en de linkse is een DVI. Dus als je de onderstaande kabel koopt zou je HD beeld moeten krijgen op je computer scherm. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Dan kan ik het wel vergeten Reageren
Rullez Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Dan kan ik het wel vergeten Er zijn eventueel andere manieren zoals een Dazzle, dit sluit je aan met de bijgeleverde AV-Kabel. Dit levert helaas geen HD beeld op. Maar het beeld is dan nog evengoed mooi. En als je dan eenmaal je nieuwe tv heb dan merk je pas echt het verschil. Bewerkt: 2 januari 2010 door Rullez Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Neen, mijn vader is vrijgevig geweest mij een Full HD tv te kopen Let the gaming begin! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.