K1pc0rn Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) Ik heb die SnowMod gedownload en geinstalleerd. Deze dus: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=386654 maar als ik online wil zegt die dat ik niet me modifed files online mag en ze moet terugzetten naar normaal . das k*t dus heb je daar niet een programaatje voor ofzo? anders moet ik GTA IV weer opnieuw installeren omdat ik en vergeten een backup te maken van de files Bewerkt: 1 januari 2010 door lennart1995 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Heb je de FileCheckFix geinstalleerd? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Jep Alles precies volgens de ReadMe gedaan? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Texture mods werken, buiten die van auto's, niet online en Filecheckfix ondersteunt deze ook niet. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) Shit man moet ik zkkr ff Gta 4 opnieuw installeren? of kan ik die files nog terugvinden die ik he vervangen? Bewerkt: 1 januari 2010 door lennart1995 Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Heb je met SPARKIV vervangen? Probeer dan eens op 'Rebuild' te klikken. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Heb je met SPARKIV vervangen? Probeer dan eens op 'Rebuild' te klikken. Nee, ik heb het gewoon in de GTAIV Map gedaan en dan heb ik daarna ''vervangen'' gedaan dus kan ik dan niet meer die andere map terugvinden? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Heb je met SPARKIV vervangen? Probeer dan eens op 'Rebuild' te klikken. Nee, ik heb het gewoon in de GTAIV Map gedaan en dan heb ik daarna ''vervangen'' gedaan dus kan ik dan niet meer die andere map terugvinden? Nee, herinstalleren is de boodschap. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Heb je met SPARKIV vervangen? Probeer dan eens op 'Rebuild' te klikken. Nee, ik heb het gewoon in de GTAIV Map gedaan en dan heb ik daarna ''vervangen'' gedaan dus kan ik dan niet meer die andere map terugvinden? Nee, herinstalleren is de boodschap. ok Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.