Basssss Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) Grove goes SWAT Style Na het installeren van dit Cleo script zul je een groene Maverick vinden op het heliplatform van Madd Dogg's Mansion. Zodra je instapt zullen vier Grove members plaats nemen op de hoeken met hun AK 47's. Nu heb je de mogelijkheid in stijl van de SWAT de stad onveilig maken. De Groves zullen automatisch op vijanden schieten zoals normale homies dat doen. Als je op spatie drukt, zullen de homies met een touw naar beneden glijden. Het script is nog wat incompleet door tijdgebrek, maar het geeft nu al veel plezier. Om nieuwe homies te krijgen moet je de andere vier doden of kwijtraken én vervolgens opnieuw in de heli stappen. Ook onder andere door tijdgebrek heb ik niet kunnen checken watvoor effect de Maverick heeft op de heli die er hoort te spawnen. Aangeraden is een savegame te downloaden voordat de standaard heli gespawnd word. Ik hoop alles na de contest te kunnen verbeteren. Voor nu, veel plezier met de mod Grove goes SWAT Style. Download - GTAForum.nl Database Download - GTAGarage.com Bewerkt: 23 april 2010 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) Ik moet toegeven dat ik dit wel de origineelste mod vind in de contest. Ook al heeft Puma een heel eiland gemaakt, met een 'kadogun' en een slee, dit vind ik gewoon nice! Een helikopter waar vervolgens homies op de zijkanten spawnen en alles onveilig maken! En vooral het gedeelte waar je ze naar beneden kan laten zakken! Geweldig! Bewerkt: 1 januari 2010 door Revolution-Designer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 Damnit, dit is zeker strak. :O Ik kan net een auto spawnen. :O Misschien kan je een vizier maken en daar je homies, nadat ze gedropt zijn, heen sturen. Veel succes met het verbeteren van je mod! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 Bedankt beide! @RD: Wel partijdig blijven he. @game~skater: Dat zou best handig zijn. Maar watvoor vizier bedoel je precies? Want volgens mij is dat niet zo heel makkelijk om te maken. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2010 Ik vind deze mod het origineelst uit alle 3, ookal is het nog vrij simpel . Schieten ze op andere gangs en politie, of alleen andere gangs? Ik vind het ook erg goed dat je een klein detail als de kleuren van helicopter niet vergeet. Verdere ideeën: Een bom laten vallen, een rookscherm maken waarna je homies op de grond staan, hulp oproepen zodat er nog een helicopter met homies komt, een marker op de kaart neerzetten waarna je kan kiezen of een homie het stuur overneemt en daar naar toe vliegt, waarna jij op de zijkant kan staan, en nog 2 m4's op de helicopter net zoals op de (sea) sparrow. Ga zo door . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Dankje, goede ideeën zijn er in ieder geval genoeg. De homies schieten nog niet op politie, dan ben ik helaas vergeten erbij in te zetten. Uiteraard zit dit er dan in in de volgende versies. Tot nu toe schieten ze alleen nog op Ballas. Bewerkt: 2 januari 2010 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2010 Geweldige mod !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cooling Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 Ah ga hem vanavond testen Ziet er grappig uit Wat wil je er dan nog aan af maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 Zorgen dat de Vagos ook aanvalbaar zijn, evenals de Da Nang Boys. En dat je ook de politie ermee kunt aanvallen. Ik wil ook wat submissies toevoegen die echt het uiterste uit de mod haalt enzovoort. Maar verder bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 Simpel maar leuk! Nu nog nieuwe skins ofzo.. Maak er gewoon wat grappigs van, dat maakt het geheel nog gaver dan het al is ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2010 Nou je het zegt is dat inderdaad wel een opgave, misschien dat als je een marker weg zet en als je dan op g van 'go' drukt dat ze er heen gaan of iets dergelijks. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Nice mod man. maar ik zou de skins van de homies wat mooier doen. de SWAT skin ofzo maar dan in het groen maar het blijft gewoon nice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Nieuwe versie beschikbaar. - Als ze gedropt zijn, hebben ze nu ook wapens. - AI op de grond is verbeterd. - Locaties van touwen is verbeterd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smithie Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Ziet er grappig uit , zal ik straks eens downloaden . Overigens , goed gevonden !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Inmiddels staat de mod in de GTAForum.nl Database en op GTAGarage.com, dus dat is geen gezeur meer met andere uploadsites. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.