Jump to content

[SA|CLEO] Grove goes SWAT Style

Basssss

Recommended Posts

• Grove goes SWAT Style

Na het installeren van dit Cleo script zul je een groene Maverick vinden op het heliplatform van Madd Dogg's Mansion. Zodra je instapt zullen vier Grove members plaats nemen op de hoeken met hun AK 47's. Nu heb je de mogelijkheid in stijl van de SWAT de stad onveilig maken. De Groves zullen automatisch op vijanden schieten zoals normale homies dat doen. Als je op spatie drukt, zullen de homies met een touw naar beneden glijden. Het script is nog wat incompleet door tijdgebrek, maar het geeft nu al veel plezier. Om nieuwe homies te krijgen moet je de andere vier doden of kwijtraken én vervolgens opnieuw in de heli stappen. Ook onder andere door tijdgebrek heb ik niet kunnen checken watvoor effect de Maverick heeft op de heli die er hoort te spawnen. Aangeraden is een savegame te downloaden voordat de standaard heli gespawnd word. Ik hoop alles na de contest te kunnen verbeteren. Voor nu, veel plezier met de mod Grove goes SWAT Style. :)

Download - GTAForum.nl Database

Download - GTAGarage.com

grovegoesswatstyle1.png

grovegoesswatstyle2.png

Bewerkt: door Basssss
Delen op andere websites

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Basssss

10

• game~skater

3

• Revolution-Designer

3

• Ultimate-Killer

3

Ik moet toegeven dat ik dit wel de origineelste mod vind in de contest. Ook al heeft Puma een heel eiland gemaakt, met een 'kadogun' :bonk: en een slee, dit vind ik gewoon nice! :tu:

Een helikopter waar vervolgens homies op de zijkanten spawnen en alles onveilig maken! En vooral het gedeelte waar je ze naar beneden kan laten zakken! Geweldig!

Bewerkt: door Revolution-Designer
Delen op andere websites

Ik vind deze mod het origineelst uit alle 3, ookal is het nog vrij simpel :puh:. Schieten ze op andere gangs en politie, of alleen andere gangs? Ik vind het ook erg goed dat je een klein detail als de kleuren van helicopter niet vergeet. Verdere ideeën: Een bom laten vallen, een rookscherm maken waarna je homies op de grond staan, hulp oproepen zodat er nog een helicopter met homies komt, een marker op de kaart neerzetten waarna je kan kiezen of een homie het stuur overneemt en daar naar toe vliegt, waarna jij op de zijkant kan staan, en nog 2 m4's op de helicopter net zoals op de (sea) sparrow. Ga zo door :tu:.

Delen op andere websites

Dankje, goede ideeën zijn er in ieder geval genoeg. De homies schieten nog niet op politie, dan ben ik helaas vergeten erbij in te zetten. Uiteraard zit dit er dan in in de volgende versies. Tot nu toe schieten ze alleen nog op Ballas. :)

Bewerkt: door Basssss
Delen op andere websites

Zorgen dat de Vagos ook aanvalbaar zijn, evenals de Da Nang Boys. En dat je ook de politie ermee kunt aanvallen. Ik wil ook wat submissies toevoegen die echt het uiterste uit de mod haalt enzovoort. ;) Maar verder bedankt. :tu:

Delen op andere websites

• 3 maanden later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...