Jump to content

[SA|CLEO] Grove goes SWAT Style

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb toch nog een vraagje Basssss. Ik heb andere skins voor de homies en Ballas (Crips en Bloods). Veranderen de homies op de helikopter dan ook in Crips of blijven ze normale homies?

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Basssss

10

• game~skater

3

• Revolution-Designer

3

• Ultimate-Killer

3

Geplaatst:

De homies op de helicopter gebruiken gewoon dezelfde models als diegene die op straat lopen. (homie1, homie2 en homie3) Dus als enkel de models zijn aangepast bij jouw homies, zullen deze op de heli ook zijn aangepast naar de Crips. :Y

De helicopter zelf blijft wel groen. :puh:

• 4 weken later...
Geplaatst:
Om nieuwe homies te krijgen moet je de andere vier doden of kwijtraken én vervolgens opnieuw in de heli stappen.

Alle 3 gedaan, maar geen nieuwe homies!

Wel zeer goed gevonden, top mod!

• 1 maand later...
Geplaatst:

@hierboven: Nope, dit gaat niet werken.

De mod is echt mooi trouwens. Heb hem stiekem een beetje gebruikt om af te kijken naar bepaalde codes etc.

Geplaatst: (bewerkt)

Zeker een leuke Mod.. Maar gaat het ook als je ergens anders een maravic vandaan haald?

Dat is inderdaad niet mogelijk, misschien een idee om in de toekomst wat meer heli's te spawnen door San Andreas. :bier:

De mod is echt mooi trouwens. Heb hem stiekem een beetje gebruikt om af te kijken naar bepaalde codes etc.

Stouterd! :clown:

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Misschien een beetje een late reactie, maar goed:

Zeker een leuke Mod.. Maar gaat het ook als je ergens anders een maravic vandaan haald?

Dat is inderdaad niet mogelijk, misschien een idee om in de toekomst wat meer heli's te spawnen door San Andreas. :bier:

Dit is wel mogelijk. Er is namelijk een opcode waarmee je de auto waarin CJ rijd defineerd als een variable. Vervolgens kun je ook checken of het een bepaalde auto is. Je moet dan een simpele if-structuur maken om te checken of CJ in een bepaalde auto of helikopter rijd/vliegt:

:CARCHECK
03C0: 1@ = actor $PLAYER_ACTOR car 
wait 0
if
0137:   car 1@ model == #MAVERICK
jf @CARCHECK
jump @SCRIPT

:SCRIPT

Na :SCRIPT kun je dan simpelweg de code laten uitvoeren die je nu gebruikt voor je gespawnde Maverick. Uiteraard kun je ook nog een extra optie maken dat wanneer je een bepaalde toets indrukt, de code van :SCRIPT wordt geactiveerd.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Nice mod man. maar ik zou de skins van de homies wat mooier doen.

de SWAT skin ofzo maar dan in het groen maar het blijft gewoon nice

Groene swat :O

Geplaatst:

Ehm Bass ik had een probleempje...

Ik dropte de homies en er gingen 3 met het touw naar beneden de anderen viel er door een foutje af?

Geplaatst:

Óf hij werd net op dat moment doodgeschoten, óf je vloog iets te wild op het moment van het droppen. Zorg dat je rustig recht hangt als je ze wil droppen. ;)

Geplaatst:

Óf hij werd net op dat moment doodgeschoten, óf je vloog iets te wild op het moment van het droppen. Zorg dat je rustig recht hangt als je ze wil droppen. ;)

werd niet geschoten en hing redelijk recht...

Maar ziet er funny uit als ie valt :LOL:

• 1 year later...
Geplaatst:

hallo,

ik zou heel graag deze mod willen spelen maar ik heb niet zo veel ervaring met computers, ik heb hem gedownloud en cleo 4 gedownload maar wat moet ik nu met het 'mod-bestand" doen?????,, moet ik deze ergens heenn kopieeren zo ja waar en moet iik nog meer doen?

ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

mvg jesse de jong.

hallo,

ik zou heel graag deze mod willen spelen maar ik heb niet zo veel ervaring met computers, ik heb hem gedownloud en cleo 4 gedownload maar wat moet ik nu met het 'mod-bestand" doen?????,, moet ik deze ergens heenn kopieeren zo ja waar en moet iik nog meer doen?

mvg jesse de jong.

?

hallo,

mvg jesse de jong.

?

je/u mag het antwoord ook mailen naar

>>> Door Dutchy3010: Triple post samengevoegd. E-mailadres verwijderd, het is niet toegestaan om een e-mailadres op het forum te posten, mede voor je eigen veiligheid. ;)<<<

Geplaatst:

hallo,

mvg jesse de jong.

Je download het bestand en vervolgens zet je het bestandje 'grovegoesswatstyle.cs' in je CLEO mapje. Hier is trouwens een tutorial over hoe je CLEO mods installeert: Klik

Geplaatst:

hallo,

mvg jesse de jong.

je/u mag het antwoord ook mailen naar

>>> Door Dutchy3010: Nogmaals e-mailadres verwijderd.<<<

Geplaatst:

Je download het bestand en vervolgens zet je het bestandje 'grovegoesswatstyle.cs' in je CLEO mapje. Hier is trouwens een tutorial over hoe je CLEO mods installeert: Klik

^ Daar is je antwoord, jessebrend. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...