Jump to content

Little Jacob vermoord


---Diablo---

Recommended Posts

En als die je belt moet je hem gaan ophalen bij het ziekenhuis en dan moet je hem terug naar zijn huis brengen daarna kan je er nog activiteiten mee gaan doen of zijn drugmissies net alsof er niks is gebeurdt. :7

Link to comment
Delen op andere websites

En als die je belt moet je hem gaan ophalen bij het ziekenhuis en dan moet je hem terug naar zijn huis brengen daarna kan je er nog activiteiten mee gaan doen of zijn drugmissies net alsof er niks is gebeurdt. :7

Je hoeft hem vervolgens niet op te halen vanuit het ziekenhuis, als je weigert vind hij zelf de weg naar huis maar dan krijg je wel een omlaag duimpje. Tevens kunnen al je vrienden in GTA: IV niet 'echt' doden. Met opdrachten kun je het altijd overnieuw proberen en met uitgaan verschijnen ze voor een korte periode in het ziekenhuis.

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal wel mooi en aardig dat jullie deze jongen vertellen hoe het gaat met LJ, maar het kan ook dat hij hem heeft verward met een ander karakter.

Check de LJ page op WikiGTA es (link hiero), weet je ckr dat het Little Jacob was?

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal wel mooi en aardig dat jullie deze jongen vertellen hoe het gaat met LJ, maar het kan ook dat hij hem heeft verward met een ander karakter.

Check de LJ page op WikiGTA es (link hiero), weet je ckr dat het Little Jacob was?

Het is duidelijk dat ik hem verwar met een ander karakter. Ik bedoel de persoon met de rode trui en al die kleurtjes (in strepen) erop. Doordat je deze vermoord hebt kreeg je ook zijn appartement.

Maar het is dus duidelijk dat ik de Drug Deliverys gewoon kan doen, dat was de vraag. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...