Jump to content

Nieuw jaar nieuwe signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej,

had niet zoveel te doen deze avond, dus ik dacht laat ik het nieuwe jaar in gaan met weer een verse signature :)

signaturefinalfantasy.png

Ik had een C4D afbeelding gevonden en deze gebruikt als stock:

randoc4dbyzstag.png

Wat vinden jullie ervan? Tekst in naar mijn mening weer wat aan de mindere kant :O

Geplaatst:

wat is het eigenlijk?de kleuren zijn wel mooi

Je bedoeld wat voor render het is? Het is een figuurtje uit Final Fantasy:

finalfantasyxiv.png

Ik heb eerst de stock (afbeelding in mijn eerste post) erin gezet en de kleur veranderd wat meer roze achtig zoals het figuurtje. Daarna de render erin geplaatst en toen heel wat filters gebruikt en verschillende gradient maps en o.a. photo filter etc.

Geplaatst:

Ziet er mooi uit, leuke effecten.

De tekst past er opzich wel bij, een leuk geheel, en heb je het figuurtje er mooi ingezet.

Knallend het nieuwe jaar in met een 8!

Geplaatst:

Ziet er leuk uit .NightFlower. Ik krijg er een dreamy gevoel bij. Vind de kleuren die je hebt gebruikt erg goed passen bij je render, maar vooral het sharpen effect komt goed tot zich recht in de signature. Vrij weinig op aan te merken eigenlijk, behalve dat je beter een andere font had kunnen gebruiken voor deze signature. Ik denk dat een strakke nette font beter had gestaan en dan in het paarse gedeelte, beetje onderaan. Al met al een prima signature om tevreden over te zijn hoor.

Geplaatst: (bewerkt)

...

/agree, behalve dat font: dat vind ik juist mooi zoals het nu is. Verder is de gradient map (?) mooi gedaan, met de juiste kleuren. :Y De border is ook leuk uitgekozen, met die gradient overlay! Zelf had ik waarschijnlijk niet verder gedacht en er gewoon 1px zwart erover gedonderd. :puh:

Voor het laatst aangepast:

Bewerkt: door Ghosty
Geplaatst:

Ziet er leuk uit .NightFlower. Ik krijg er een dreamy gevoel bij. Vind de kleuren die je hebt gebruikt erg goed passen bij je render, maar vooral het sharpen effect komt goed tot zich recht in de signature. Vrij weinig op aan te merken eigenlijk, behalve dat je beter een andere font had kunnen gebruiken voor deze signature. Ik denk dat een strakke nette font beter had gestaan en dan in het paarse gedeelte, beetje onderaan. Al met al een prima signature om tevreden over te zijn hoor.

Ik heb even gauw het font aangepast, bedoel je zoiets?

signaturefinalfantasy2.png

Persoonlijk gaat mijn voorkeur toch uit naar de sier fonts. Alleen is mijn obstakel met tekst, dat ik nooit zo goed weet hoe ik dat moet aanpakken..

Verder bedankt voor jullie uitgebreide comments Levi en Ghosty :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...