Twister24 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 4 dagen, het is wel zwaar als heel het schoolplein rookt... Al ga ik er wel bij staan, gewoon om te kijken of ik mezelf onder controle ken houden en dus niet gaan schooien. Ook dat herken ik wel; nachten doorhalen met mensen die dope gebruiker maar zelf niets gebruiken Of ik nou gebruik of niet; ik zal op het randje blijven opzoeken . Hoezo het randje blijven opzoeken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Ik doe het niet bewust hoor, ik heb het alleen geconstateerd. Waarschijnlijk zal het ook wel te maken hebben met mijn ADD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 Ik doe het niet bewust hoor, ik heb het alleen geconstateerd. Waarschijnlijk zal het ook wel te maken hebben met mijn ADD. Wat is ADD? Ik heb zelf ADHD, veel mensen denken dat je alleen maar druk bent enzo, maar je bent gewoon ongeconcentreerd, chagrijnig enzo! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 Ik doe het niet bewust hoor, ik heb het alleen geconstateerd. Waarschijnlijk zal het ook wel te maken hebben met mijn ADD. Wat is ADD? Ik heb zelf ADHD, veel mensen denken dat je alleen maar druk bent enzo, maar je bent gewoon ongeconcentreerd, chagrijnig enzo! Dan zou je toch ook moeten weten wat ADD is denk ik. http://nl.wikipedia.org/wiki/Attention_deficit_disorder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 ik ga die mensen niet perse steuen ofzow,ze zijn zelf begonnen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 (bewerkt) ik ga die mensen niet perse steuen ofzow,ze zijn zelf begonnen... Niks te zeggen? GA DAN WEG! ( Niet lullig bedoeld ofzo) Bewerkt: 7 januari 2010 door Twister24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 Ik vind dat hij wel een punt heeft, we moeten niet vergeten dat ze er zelf mee zijn begonnen en dat niemand hier het slachtoffer moet gaan spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 ik ga die mensen niet perse steuen ofzow,ze zijn zelf begonnen... Niks te zeggen? GA DAN WEG! ( Niet lullig bedoeld ofzo) dit topic is er mede om je mening te geven,en ik geef mijn mening,dus ga enkel voor modje spelen als je ook echt iets toe te voegen hebt,en niet om enkel te zeggen na een mening: "Ga weg! " Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.