dakillco Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Enkelt wil ik graag weten waar het FOTO TOESTEL te vinden is. want dan kan ik screenshots maken. b.v.d. Da Killco :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 In het huis van CJ's moeder kan je deze vinden. Als je opgelet had tijdens het spel vind je nog meer plaatsen in het spel. Meer informatie: http://faq.gtasanandreas.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 er zijn meer manieren om screenshots te maken zoals het gebruiken van de "prin screen knop" en dan te plakken in paint , word, photoshop of wat dan ook ook zijn er diverse andere programma's waarmee het kan zoals fraps (kun je ook mee filmen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 En waar kun je zo'n screenshot of film progamma downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 lol...onderneem ook eens wat...google helpt altijd :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Weet iemand waar die foto's worden opgeslagen die ik met het fototoestel in SA maak? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Weet iemand waar die foto's worden opgeslagen die ik met het fototoestel in SA maak? Mijn Documenten ---> San Andreas User Files ---> Gallery Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.