K1pc0rn Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Hoe maak ik een screenshot van bijvooreeld GTA IV? ik heb dat fraps uitgeprobeerd maar dan krijg ik een bitmap bestand (.bmp) kan dat ook anders? Bewerkt: 2 januari 2010 door lennart1995 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Op je toetsenbord zit een knop PrintScreen. Klik daarop en je maakt een "foto" van je scherm. Ga dan naar Paint, plak hem daar en sla hem op. Je kan ook met het programma Xfire screenshots maken. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Op je toetsenbord zit een knop PrintScreen. Klik daarop en je maakt een "foto" van je scherm. Ga dan naar Paint, plak hem daar en sla hem op. Je kan ook met het programma Xfire screenshots maken. Thanks Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Je kan bij Fraps trouwens ook kiezen tussen .BMP, .JPG, .PNG en .TGA. Ik vind Fraps persoonlijk zelf erg handig, maar xfire is op sommige vlakken ook heel goed. ^^ Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Dat kan idd bij Fraps, helaas werkt dat alleen bij de geregistreerde versie. Bij W7 werkt de PrintScreen ook niet meer in-game, dus daar is dan een vervanger voor nodig. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 ik heb het met Printscreen gedaan en toen in Paint geplakt maar toen zag ik alleen maar zwart hoe kan dat? (zie bijlagen) Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 welk besturingssysteem heb je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.